Skip to main content

Als ik mobiel bel hoort de ander mij niet of na enige tijd niet meer. Ook als ik geveld wordt geldt hetzelfde.

Als ik via whattsapp bel is er geen enkel probleem en werkt alles zoals het hoort.

ik hoor dezelfde klacht ook bij anderen in Hattem.

De klantenservice belt mij wel maar hoort me niet ( dat is het probleem)

voor chatten krijg ik alleen de chatbot en geen medewerker

mvg

Harry

Hallo @HarrySellies, welkom hier! Da's vervelend bellen zo, met een gesprek dat na verloop van tijd stilvalt. Je geeft aan dat je dit ook hoort van anderen in Hattem. Daar maak ik dan uit op dat jij dit alleen ervaart als je in Hattem bent? Als je op andere plekken bent, dan kun je wel goed bellen?

voor chatten krijg ik alleen de chatbot en geen medewerker

Dit klopt, de chat is alleen onze chatbot. Als je er daarmee niet uitkomt, dan kan het zijn dat je de optie krijgt om gebeld te worden door ons. Maar we hebben geen medewerkers die via de chat helpen. Als je dat wel zou willen, dan is de kortste klap om via een van onze social media kanalen (Facebook / X) contact op te nemen. 

Hallo Erik,

Het probleem is dat de andere kant mij soms na enige tijd en heel vaak direct al niet hoort. Ook toetsen intypen ( tijdens bellen van 0800-0402) waarmee je een keuze moet maken worden niet ontvangen.

Beide microfoons pakten het geluid niet op. Daar zit het probleem volgens mij ook niet.

Het probleem heb ik vanaf 15-10. Ook anderen hebben het Een collega die buiten Hattem was had het daar niet. Sinds vandaag lijkt het weer goed te gaan.

Tijdens het probleem kon ik bijv gisteren gewoon bellen via whatsapp. Zowel op luidspreken (ene microfoon) als gewoon bellen( andere microfoon)

Het lijkt dus een lokaal probleem van KPN.

Over de chatbox: Kpn helpdesk belde mij op mijn mobiel maar hoorden mij niet want dat was juist het probleem. Van een Kpn collega begreep ik inmiddels dat dat kwam omdat ik ingelogd was. Ik moet dan naar Kpn zonder in te loggen, dan zou ik wel kunnen kiezen op welk nummer ik teruggebeld zou worden. Mooier zou zijn om dit in de chatbot te kunnen aangeven.

Met vriendelijke groeten,

Harry

Heb je toevallig een iPhone 11 ?

Nee, Samsung Galaxy S10. Collega met zelfde probleem heeft wel een iPhone.

Ik heb precies hetzelfde sinds twee a drie weken met de telefoon van de zaak. Maar we hebben ook het internet probleem, iPhone 11. Vandaar de vraag!

Het probleem is dat de andere kant mij soms na enige tijd en heel vaak direct al niet hoort. Ook toetsen intypen ( tijdens bellen van 0800-0402) waarmee je een keuze moet maken worden niet ontvangen.

Beide microfoons pakten het geluid niet op. Daar zit het probleem volgens mij ook niet.

Het probleem heb ik vanaf 15-10. Ook anderen hebben het Een collega die buiten Hattem was had het daar niet. Sinds vandaag lijkt het weer goed te gaan.

Tijdens het probleem kon ik bijv gisteren gewoon bellen via whatsapp. Zowel op luidspreken (ene microfoon) als gewoon bellen( andere microfoon)

Het lijkt dus een lokaal probleem van KPN.

Hmm, dat is wel gek. Want het intoetsen van keuzecijfers is niet iets wat op geluid gedaan wordt. Dus dat is dan een ander probleem. Maar wel iets dat er op wijst dat de verbinding in z'n geheel wegvalt op zo'n moment.

Je geeft aan dat het sinds vandaag ( de 17e) weer goed lijkt te gaan. Is dat nog steeds zo? Als het probleem toch terugkomt, dan is het wel de kortste klap om opnieuw individueel contact op te nemen met een collega die daarvoor dan een technische melding kan aanmaken. Je kunt de terugbelplanner hiervoor nog een keer proberen of anders een van onze social media kanalen (Facebook X). 

Over de chatbox: Kpn helpdesk belde mij op mijn mobiel maar hoorden mij niet want dat was juist het probleem. Van een Kpn collega begreep ik inmiddels dat dat kwam omdat ik ingelogd was. Ik moet dan naar Kpn zonder in te loggen, dan zou ik wel kunnen kiezen op welk nummer ik teruggebeld zou worden. Mooier zou zijn om dit in de chatbot te kunnen aangeven.

Dat is een goed punt, neem ik mee als feedback, dank je!

Reageer