Skip to main content

Tijdens mijn vakantie deze week in Domburg heb ik geen bereik gehad op het strand. Echt heel vervelend dat ik niet kon bellen of gebeld kon worden. Appen kon natuurlijk ook niet.

Ik heb een iPhone 13 met 5g.

Hallo @Drub , helaas kan KPN geen 100% dekking garanderen in die omgeving.
Op de Dekkingskaart | KPN.com staan in de omgeving nogal wat witte vlekken voor 5G. 

Ook 4G dekking kent z’n beperkingen.

In landelijke omgeving en vooral natuurgebieden zet je ook niet zomaar een antennemast neer.


Dank voor het kaartje. Bij Domburg zie ik toch geen witte vlek maar mss dat het niet zo precies kan worden weergegeven. Wel jammer van die witte vlekken moet toch opgelost kunnen worden. Andere mensen (geen KPN) konden wel bellen en appen dus zal toch wel ergens een mast staan.


Ja, op de Antennekaart.nl kan je ook de overige providers zien. Vodafone lijkt flink wat 4G zenders bij het strand te hebben staan.

 


Ja, ik ervaar al jaren in Domburg geen ontvangst van kpn. Mijn abonnement is afgelopen dus ik denk dat ik ga overstappen op Vodafone want die hebben gewoon wel altijd ontvangst gehad. 
Dus in al die jaren geen enkele verbetering terwijl andere providers gewoon wel bereik hebben, snap hier niks van want je wilt je abonnees toch niet aan jouw concurrentie kwijtraken