Skip to main content

Benieuwd naar nieuwe KPN tips om je mobiel te beschermen tegen illegaal gehannes met je mobiel. Zag iets over oproepen maar niet over illegaal hacken van/met je toestel. ?

Verwacht een klantondersteunende bijdrage van Een synergetisch samenwerking tussen de onderdelen Mobiel en Security; de wereld draait door of is Mobiel weggezet als cashcow zonder enige inhoudelijk beheer& bestuur? 
Mag je anno 2024 meer inhoudelijke support vragen dan slechts obligate antwoorden? Want ik zie dat  veel kansen gemist worden in dit forum. Maar Nieuwe Ronde/Nieuwe Kansen? Sid Houtman had altijd heel goede frisse ideen maar geen idee of die de interne KPN molens overleeft heeft . 
Rene

Mijn vaste mobiele abonnement is volgens mij gehackt. Zouden jullie mijn mobiel even klwillen uitlezen?

Mijn mobiele nummer is :

Met vriendelijke groet,

Johan Joost van Daalen

Admin: Mobiele nummer naar je profiel verplaatst i.v.m. privacy


Waarom denk je dat @jjjvandaalen ???

Vervang in ieder geval alle wachtwoorden door nieuwe.

 


Ja zou je dat kunnen toelichten @jjjvandaalen? Waarom trek je de conclusie dat je abonnement is gehackt? Al je wachtwoorden aanpassen is dan uiterst belangrijk zoals Jan zegt en eventueel even contact zoeken met de klantenservice op 0800-0402. 


Reageer