Skip to main content

Beste,

 

Mijn telefoon abonnement is bijna afgelopen en die zou ik graag willen verlengen. Nu zou ik ook graag willen switchen van toestel. Alleen bij een toestel kies je automatisch een nieuw telefoon abonnement. Is het mogelijk om alleen een abonnement op een toestel te nemen en mijn oude telefoon abonnement te verlengen?

 

Mvg,

Franck

Nee @Franck050 , een toestel op afbetaling kan alleen met een nieuw abonnement. Een abonnement alleen op een toestel bestaat niet.

Als je je huidige abonnement door wil laten lopen (als sim-only) , zal je er zelf een los toestel bij moeten kopen.


Nee @Franck050 , een toestel op afbetaling kan alleen met een nieuw abonnement. Een abonnement alleen op een toestel bestaat niet.

Als je je huidige abonnement door wil laten lopen (als sim-only) , zal je er zelf een los toestel bij moeten kopen.

Oke is goed. En als ik een nieuw telefoon met abonnement bestel, wanneer gaat het abonnement dan in? Na activatie of meteen na aanschaf?


Als je verlengt zal het nieuwe abonnement ingaan aansluitend aan het (af)lopende abonnement. Het nieuwe toestel kan je wel direct van genieten, maar de toestelaflossing start met het nieuwe abonnement.


Zou overigens voor je verlenging kijken bij bedrijven ala belsimpel, zij kunnen verlengen met elk toestel wat je wilt hebben en leveren over het algemeen heel snel. Bestel je bij KPN zelf dan zit je vaak met levertijd