Skip to main content

Ik heb afgelopen maand mijn toestel lease afbetaald maar tot mijn verbazing krijg nu net gewoon weer de normale telefoon rekening van €55! Hoe kan dit ? Gr Michel 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @Michelpg! Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de aflossing van je toestelkrediet: jammer!

Op de maandelijkse factuur kun je onder Overzicht algemeen het toestelkrediet terug vinden, hier staat ook het resterende bedrag van het toestelkrediet vermeld. Op het moment dat er gekozen wordt om het toestelkrediet vervroegd af te lossen, dan rekenen wij van het resterende bedrag 1 maand aflossing af, want deze ene maand wordt altijd nog 1 keer gefactureerd op de maandelijkse factuur (er staat dan bij het resterende bedrag ook €0,-). 

Voorbeeld: het resterende toestelkrediet is €150,-, ik vraag een vervroegde aflossing aan en krijg een link via iDeal van €100,-. Zodra ik dat betaald heb, betaal ik op de daarop volgende factuur €50,-, staat mijn toestelkrediet op €0,- en is mijn toestelkrediet volledig afbetaald.
Als jij de factuur van de vorige en deze maand bekijkt, wordt het dan aan de hand van mijn uitleg duidelijk? Hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!