Skip to main content
Vraag

Toestel bij een bestaand sim only abonnement bestellen

• March 5, 2025
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo ik heb al sim only abonement bij jullie maar ik wil graag een mobiel erbij hebben jullie ook special voor mij?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 5, 2025

Het kan wel maar:

Een toestel online kopen kan niet.

Het abonnement moet gestart zijn als sim only. Dus niet nu sim only omdat de afbetaling is afgelopen.

Het abonnement dient al minimaal 3 maanden te lopen.

Een 1 jarig abonnement mag niet ouder zijn dat 8 maanden (120 dagen voor het contracteinde).

Een 2 jarig abonnement mag niet ouder zijn dat 1 jaar en 8 maanden (120 dagen voor het contracteinde).

Die mogelijkheid is er als je huidige sim only abonnement aan bepaalde voorwaarden voldoet:

Het moet een origineel sim only abonnement ouder dan 3 maanden zijn.  
Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan het niet meer, dan dien je te kiezen voor een verlenging  Het geen abonnement zijn waarbij al eerder een toestelkrediet bij heeft gezeten.

Een sim only omzetten naar een abonnement met een toestel kan enkel via de klantenservice 0800-0402 of in de KPN winkel worden geregeld.
Als je het abonnement laat omzetten krijg je wel een nieuw contract met een nieuwe looptijd en einddatum. 

Met dank aan ​@GeSp . (klik)

Nota Bene. Waarom kies je niet een telefoon die je gewoon, in één keer, kunt betalen? Ze zijn er al vanaf € 99,--. Dan zijn ook je maandelijkse lasten lager, namelijk geen afbetalingstermijnen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 5, 2025

Nota Bene. Waarom kies je niet een telefoon die je gewoon, in één keer, kunt betalen? Ze zijn er al vanaf € 99,--.

Beste ​@PeterG wie zegt dat ​@Kaylee1212 een telefoon op afbetaling wil, dat lees ik nergens terug?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 5, 2025

Dat is toch altijd het geval als je het i.c.m. een abonnement neemt ​@JanD ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 5, 2025

Nee hoor ​@PeterG behalve gespreid betalen kun je ook kiezen voor eenmalig.

Zojuist een Nokia 110 4G als voorbeeld genomen, 24 termijnen van €1 of 1 termijn van €24

• March 5, 2025

Nee hoor. Ik betaal m'n toestel ook altijd gewoon meteen. Maar wel bij KPN. Want dat is meestal voordeliger.

Ik zet dan bij bestellen het schuifje helemaal naar links 😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 5, 2025

Hmm, okee dan.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Kaylee1212! Welkom op de Community! Zoals je merkt is deze actief en denkt graag met je mee, dank daarvoor heren! Het ligt dus inderdaad aan hoe jouw abonnement is gestart bij KPN, hoe lang die nog loopt en wat exact je wensen zijn voor je telefoon.

Ik zou dan even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!