Skip to main content

Er zij al meer topics over geweest.  Maar als ik klant wil blijven bij KPN betaal ik via mobiel en belsimpel ong 650 euro en bij kpn ruim 700. 

 

Maar als ik een nieuw nr wil of bij een ander vandaan kom maar 500,- 

 

Klopt het als ik nu naar een aanbieder bv simyo met maandelijks opzegbaar overstap naar een sim only abonnement.  En na een maand terug ga met nummer behoud en toestel betaal ik toch maar 500 ipv 700 

Of zie ik iets over het hoofd dan?

 

Of zie ik iets over het hoofd dan?

ik vermoed 11 maanden ;-)


Ik geloof er eigenlijk niks van dat er 200 euro tussen zit.

Maar goed. U zou het kunnen proberen. U zult het toestel dan wel meteen moeten betalen. 


Het toestel betaal ik altijd direct in 1x 


 

Of zie ik iets over het hoofd dan?

ik vermoed 11 maanden ;-)

 

Hoezo 11 maanden. Maandelijks opzegbaar is toch maandelijks opzegbaar? Of moet ik 12 mnd bij kpn weg zijn?


Bij de 2de schermafdruk staat niet bij om welk toestel het gaat…

Maar goed. U zou het kunnen proberen. U betaalt wel 2 x aansluitkosten waardoor er al wel weer een slok op het voordeel weg.


Er lijkt Inderdaad een behoorlijk prijsverschil te zijn tussen het verlengen van een abonnement en het aangaan van een nieuw abonnement.

Verlengen: van abonnement:

Nieuw abomnement:

 

Je zou jouw telefoonnummer kunnen laten porteren naar een prepaid van bijvoorbeeld T-Mobile en nadat dat gebeurd is een nieuw abonnement met nummerbehoud kunnen afsluiten.


Er lijkt Inderdaad een behoorlijk prijsverschil te zijn tussen het verlengen van een abonnement en het aangaan van een nieuw abonnement.

Verlengen: van abonnement:

Nieuw abomnement:

 

Je zou jouw telefoonnummer kunnen laten porteren naar een prepaid van bijvoorbeeld T-Mobile en nadat dat gebeurd is een nieuw abonnement met nummerbehoud kunnen afsluiten.

Volgens mij heeft belsimpel gewoon ontzettend lage marges en de commissie die ze krijgen van de provider geven ze korting op de toestellen. En het is puur een gok waar ik als monteur geen verstand van heb alleen ik denk dat de commissie voor een nieuwe klant hoger is dan de commissie voor een bestaande klant verlengen. 

 

Maar @Zoek een naam KPN is geen Belsimpel, als je ontevreden bent over hun prijzen zal je bij Belsimpel moeten zijn. De prijzen bij KPN zelf zijn voor zowel verlengen als een nieuw abonnement altijd gelijk.