Skip to main content

bij koop nieuw toestel kpn, oude ingeleverd , afgeleverd bij ups punt op 4/10/22 , verstuurd en nu op 2/11 nog geen bericht of geld retour

Er gaat wel meer niet goed bij recommerced. Hun voorstel was ineens lager waarmee ik niet akkoord ben gegaan. Ze hebben mijn toestel terug gestuurd maar deze is nu kwijt geraakt. DPD kan het pakket niet meer vinden, KPN stuurt mij door naar Recommerced en deze laatste partij houdt mij aan het lijntje met vage mailtjes dat ze het aan het uitzoeken zijn.
Dit alles duurt nu al een maand en heb nog steeds geen oplossing gehoord van geen enkele partij.

Ben benieuwd hoe lang het voor jou gaat duren.


Hi @Rozenburgsupporter en welkom op het forum! Je kunt dan het beste contact met ze opnemen via support-tradein+nl@recommerce.com . Dat e-mail adres kun je voor de volledigheid vinden op de omruilpagina. Zij kunnen dit dan verder met je oppakken en hopelijk is alles dan snel geregeld! 


gedaan, gegevens opgestuurd: rekeningtoestel,  kopie id, gegevens verzendadres en formulier e-commerce, wacht op reactie 


Geld wordt deze week overgemaakt


Zojuist volledige bedrag ontvangen inclusief bonus.


Fijn dat het rechtgezet is @Rozenburgsupporter en bedankt voor het terugkoppelen! 🙂