Skip to main content

Hallo, 

Sinds kort laadt mijn Iphone niet meer op met de kabel. De kabel doet het nog wel bij andere toestellen dus het ligt niet aan de kabel. Soms maakt hij wel contact maar laadt hij niet op. Draadloos opladen lukt wel. 
Ik ben bij een Apple repair punt geweest en zij gaven aan dat het kapot is en deze gemaakt moet worden. 

Omdat ik nog binnen de 2 jaar garantie zit wordt dit vergoed? Ik wil echter zeker weten dat dit vergoed wordt voordat ik mijn toestel opstuur voordat er kosten worden gerekend. De man bij de Apple repair gaf namelijk aan dat dit zeker €500 zal kosten omdat de achterkant geheel vervangen zal moeten worden. 

Welke stappen kan ik nu nemen en hoe kom ik in contact met kpn hierover? 

 

Groetjes Jessica

Even met KPN bellen op 0800-0402


Hallo @Jessica1395, naturlijk niet fijn dat jouw toestel een defect heeft. Alles over schade aan je toestel en en het eventueel laten repareren lees je in het stappenplan op de KPN website: https://www.kpn.com/service/mobiel/schade.htm#/


Je kunt dan ook direct jouw toestel aanmelden, mocht je dat willen. Je vind daar ook de informatie over de garantie die jij hebt gekregen op jouw toestel. 


@Jeroen van KPN Als ik hem aanmeld moet ik hem dan al meteen opsturen of krijg ik eerst te horen hoe het zit met de kosten. Wanneer ik namelijk €500 aan reparatiekosten kwijt ga zijn dan laat ik het liever zitten..

Mijn toestel is minder dan 2 jaar oud. 


Als je jouw toestel aanmeld, zal dat inderdaad direct opgestuurd worden. Het toestel zal worden onderzocht en als er eventueel kosten bij komen kijken, zal dat eerst worden gemeld. Zo heb jij als klant, de mogelijkheid om akkoord te geven voor de reparatiekosten. In jouw geval verwacht ik dat het onder de garantie valt. 


@Jeroen van KPN Dat is super fijn! Dan zal ik dat gaan doen. 

Bedankt voor de hulp!