Skip to main content

Ik zie dat het mogelijk is je toestelkrediet vervoegd af te lossen. Komen hier extra kosten bij  een soort van boete voor het vervroegd aflossen of is het echt alleen het restantbedrag dat je moet betalen?

Hoi @Rodork 
Hier kun je het formulier voor vervroegd aflossen invullen  en de voorwaarden bekijken.


En als antwoord op je vraag; nee hier komt geen boete bij, het is enkel het restbedrag wat je elke maand op je factuur vindt. Indien je dit doet in verband met de BKR welke eraf gaat moet je rekening houden van een verwerkingstijd van ongeveer twee weken. Dit is omdat de betaling eerst bij KPN moet worden verwerkt en daarna bij het BKR.


Hoi @Rodork 
Hier kun je het formulier voor vervroegd aflossen invullen  en de voorwaarden bekijken.

Ik heb het formulier en voorwaarden gezien, maar er staat niks over een boete. Misschien kunnen mensen die hier ervaring mee hebben reageren? 


Voor zover ik weet is er geen boete. Er is voor KPN ook helemaal geen reden om een boete ofzo op te leggen. KPN loopt geen inkomsten mis ofzo. Ze krijgen hetzelfde bedrag, alleen dan eerder.


Dank voor jullie berichten.