Skip to main content

Vanaf 19 december wekelijks het bericht dat gewenste toestel niet op voorraad is. Straks kan ik wel weer een nieuw abonnement afsluiten. 
Vind het nu wel “belachelijk” worden eerlijk gezegd! 
Dus geef me geen bericht meer over dat het toestel niet op voorraad is maar een bericht over wanneer wel!

ik ben van mening dat vanaf dat 1 de voorraad aangevuld had kunnen zijn!

 

Zit al bijna 5 weken (vanaf 19 december) te wachten op een toestel (niet op voorraad). 
Begint belachelijk te worden.

structureel iets mis?

Volgens mij vul je een voorraad aan zodra deze leeg is. 

Iedere week een mail sturen dat ie niet op voorraad is is leuk maar een mail met verwachtte levertijd had beter geweest. Desondanks is 5 weken veel te lang!!!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Goedemorgen @Lokhoff, door drukte hier op het forum zijn we minder snel dan gewoonlijk onze bedoeling is. Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe iPhone het liefst al in huis had gehad. 

We ontvangen minder snel de voorraad nieuwe iPhones dan ook wij graag willen zien. We zijn hierin afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnen krijgen. Ik heb het even voor je nagekeken, het type iPhone dat jij hebt besteld verwachten we in week 3 weer binnen te krijgen. Zo gauw jouw telefoon jouw kant op komt, sturen we je een mail om je op de hoogte te stellen. Je ontvangt 'm natuurlijk zo snel het lukt.


Week 3 gepasseerd. Weer een brief “niet leverbaar”

Wat zijn dat voor loze beloftes. 

Indien het hierop volgend antwoord niet naar tevredenheid is bestel ik een toestel elders, die in 2 werkdagen kunnen leveren en reclameer ik het verschil in prijs naar jullie. 

Dit omdat jullie adverteren met een aanbieding en deze niet waar kunnen maken. 
De perikelen ga ik als al 40 jaar klant wel groots delen, maar dat zult u wel begrijpen. 
m vr gr Dhr Lokhoff