Skip to main content
Beantwoord

Toestel niet op voorraad, welke kleuren zijn beschikbaar en hoe wijzig ik mijn bestelling?

• April 9, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik heb een toestel besteld dat niet op voorraad is. Ik wil graag weten welke kleur wel op voorraad is en mijn bestelling eventueel wijzigen 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Iomio 

Het zou handig zijn als je wat meer informatie zou verstrekken, zodat we je kunnen helpen.

Zoals:

• Om welk merk smartphone gaat het precies?
  • Welk modelnummer heb je besteld?
  • Hoeveel geheugencapaciteit?
  • Welke kleur heb jezelf besteld?

Geef hierop even antwoord, zodat we je kunnen helpen.

Wel kan ik je alvast melden, dat een lopende bestelling niet meer gewijzigd kan worden.
Wil je voor een kleur gaan die wel op voorraad is, dan zou je eerst je lopende bestelling volledig moeten annuleren via de klantenservice, en vervolgens een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Iomio 

Het zou handig zijn als je wat meer informatie zou verstrekken, zodat we je kunnen helpen.

Zoals:

• Om welk merk smartphone gaat het precies?
  • Welk modelnummer heb je besteld?
  • Hoeveel geheugencapaciteit?
  • Welke kleur heb jezelf besteld?

Geef hierop even antwoord, zodat we je kunnen helpen.

Wel kan ik je alvast melden, dat een lopende bestelling niet meer gewijzigd kan worden.
Wil je voor een kleur gaan die wel op voorraad is, dan zou je eerst je lopende bestelling volledig moeten annuleren via de klantenservice, en vervolgens een nieuwe bestelling moeten plaatsen.