Skip to main content

Ik heb afgelopn vrijdag bestelling gedaan. Volgens de kpn wordf het mijn bestelling op zaterdag 29-05-2020 bezorgd.maar mijn bestelling is niet bezorgd. Daarna hebben ze weer een nieuwe datum ingepland. Op diensdag 02-06-2020 ook niet bezorgd. 
Daarna heb ik met koerierbedrijf contact genomen. Mijn toestel is nog niet bij hún gekomen. Dus kunnen ze niet bezorgen. Hoe lang moet ik nog wachen voor mijn bestelling te ontvangen.nog steeds datum onbekend!!!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Ik heb afgelopen vrijdag bestelling gedaan. Volgens de kpn wordf het mijn bestelling op zaterdag 29-05-2020 bezorgd.maar mijn bestelling is niet bezorgd. Daarna hebben ze weer een nieuwe datum ingepland. Op diensdag 02-06-2020 zou het bezorgen maar ook die dag  niet bezorgd. 
Daarna heb ik met koerierbedrijf contact genomen. Bestellingnummer is bij hun bekend maar toestel niet. Dus kunnen ze niet bezorgen. Hoe lang moet ik nog wachten voor mijn bestelling te ontvangen.nog steeds datum onbekend!!!

wie kan mijn helpen van KPN ?

 


Hier idem, echter kreeg ik na de bestelling een aparte mail dat het toestel niet op voorraad was en dat ook niet bekend was wanneer dit wel het geval is.

Dus daar zit je dan, te wachten op iets wat misschien ooit gaat komen… of niet..

De kosten van het nieuwe toestel staan wel gewoon op de eerstvolgende factuur, dat dan weer wel :angry:


Hoi @Teren, welkom op het forum!
Heb je inmiddels nog iets gehoord over de levering van je toestel? 
Welk toestel heb je precies besteld? Zou je je ordernummer en laatste 3 cijfers van je iban toe willen voegen aan je profiel? Ik kijk graag even mee.

@Rotter ik zie dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt. Een collega van mij zal daar ook met je meekijken. Kun jij ook alvast je profiel aanvullen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!