Skip to main content

Beste,

Gisteren kreeg ik een mailtje dat mijn mobieltje weer terug is in de winkel na reparatie. Echter kwam ik vandaag aan de deur in Terneuzen en was helaas gesloten ivm het virus. Mijn vraag is of het mogelijk is omhet toestel naar me op te sturen aangezien het nog wel een aantal weken kan duren eer de winkel weer open is.

 

M.v.g. 

 

Brigith de Waele

 

 

Goedenavond @Brigith, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dit is inderdaad iets waar we nu tegenaan lopen.. We zijn druk in overleg om te kijken hoe we dit kunnen opvangen. Zodra we hier meer over weten, zullen we het aan je doorgeven (of krijg je bericht van ons / reparatiecentrum). Tot die tijd is het helaas nog even afwachten. 

Wil je alvast je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en eventueel reparatienummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan hebben we in ieder geval jouw gegevens bij de hand!


Dank voor je gegevens, Brigitte. We gaan ervoor zorgen dat het toestel bij je thuis komt. Er wordt daarvoor dan contact met je opgenomen, waarschijnlijk morgen. 


Super. Dankjewel! 


Ik heb een update voor je, Brigith. Het toestel is vandaag door collega's uit de regio uit de winkel opgehaald. Ze gaan hem morgen per post versturen. Dus dan krijg je hem op die manier thuis.


Ik heb een update voor je, Brigith. Het toestel is vandaag door collega's uit de regio uit de winkel opgehaald. Ze gaan hem morgen per post versturen. Dus dan krijg je hem op die manier thuis.

Hoi Erik, 

Ik ben deze ochtend gebeld door KPN Terneuzen. Ik heb hem deze middag al opgehaald in Terneuzen. Hartelijk dank voor de goede service!

M.v.g. Brigith 


Ah, nog beter. Goed om te horen dat het zo snel is opgelost :)