Skip to main content
Beantwoord

Toestel van nieuw bestelde abonnement staat al op geleverd

• June 11, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb een paar dagen geleden bij gsmweb een nieuw kpn abonnement afgesloten, gister avond heb ik vanuit jullie ontvangen dat nummerbehoud is goedgekeurd. vandaag ging ik eens kijken wanneer ik mijn toestel geleverd krijg, er staat dat deze al is geleverd. hoe is dit mogelijk ?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@AnouskaV 

Wat mede community lid ​@Roos79 al schreef in haar reactie aan jouw, is GSMweb jouw aanspreekpunt bij deze bestelling, zei zijn ook officieel het verkooppunt.
KPN heeft géén inzage binnen deze bestelling, en kan jouw daarbij dus niet helpen.

GSMweb is telefonisch bereikbaar op het volgende nummer: 020-77 66 355

GSMweb kun je ook mailen: info@gsmweb.nl

Dus bel GSMweb even op, om te vragen waar jouw bestelde smartphone momenteel is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 11, 2025

Beste Anouska met deze vraag zul je bij GSM web moeten zijn zei leveren tenslotte je toestel.

KPN heeft daar niks mee te maken aangezien je bij hun hebt besteld.

Heb je al contact gezocht met hun?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@AnouskaV 

Wat mede community lid ​@Roos79 al schreef in haar reactie aan jouw, is GSMweb jouw aanspreekpunt bij deze bestelling, zei zijn ook officieel het verkooppunt.
KPN heeft géén inzage binnen deze bestelling, en kan jouw daarbij dus niet helpen.

GSMweb is telefonisch bereikbaar op het volgende nummer: 020-77 66 355

GSMweb kun je ook mailen: info@gsmweb.nl

Dus bel GSMweb even op, om te vragen waar jouw bestelde smartphone momenteel is.