Skip to main content
Beantwoord

Toestel vroegtijdig afbetaald, maar toch nog op de factuur

  • October 6, 2020
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Hi,

 

Ik heb vorige week van 2 toestellen de restwaarde afbetaald ivm BKR registratie (ben bezig met een nieuwe hypotheek).

Echter verschijnt het maandbedrag voor beide toestellen toch nog op de facturen. Waarom is dat?

 

Gr. Mijke

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Mijke JR, na afbetaling van je toestel staat het bedrag wat je afbetaald hebt inderdaad in zn geheel nog op de factuur. Dit is voor de administratie maar wordt gelukkig niet nog een keer afgeschreven (omdat je dit natuurlijk al betaald hebt).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2020

Hoi @Mijke JR, na afbetaling van je toestel staat het bedrag wat je afbetaald hebt inderdaad in zn geheel nog op de factuur. Dit is voor de administratie maar wordt gelukkig niet nog een keer afgeschreven (omdat je dit natuurlijk al betaald hebt).