Skip to main content

Bij mijn vorige abonnement heb ik ook ruim 2 jaar teveel betaald voor toestelkosten. Zou graag ook in contact willen komen met de 'retour-afdeling'. Bvd! :-)

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dan kan je online  het formulier invullen. 

Wil je van een moderator de status horen?: 

Je kunt dan hier in dit topic jouw vraag omschrijven, Een KPN moderator  komt hier ook langs. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Hey @BdB87, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een vraag stelt. Bij je vorige abonnement heb je te lang betaald voor je toestelkosten? Dat is heel zuur. Als ik je goed begrijp heb je het abonnement verlengd en was het abonnement daarvoor, klopt dat? 

Bedankt Noordzee :)


Ha, @Nadia. Klopt, volgens mij heb ik op 19-07-2014 een nieuw toestel gekregen bij een abonnementsverlenging met een looptijd van 2 jaar. Na 19-07-2016 heb ik nog tot eind 2018 toestelkosten betaald. Ik heb inmiddels zo'n tegemoetkomingsformulier ingevuld en mijn profielgegevens bijgewerkt. Groet, Bert


Hé @BdB87, dank voor het invullen van je gegevens. Zou je nog het mobiele nummer en klantnummer willen toevoegen? Welk (online) formulier heb je ingevuld? Er is namelijk ook een formulier die over de renteperiode gaat, die is niet van toepassing.   

Ik kan je ermee helpen. Met de juiste gegevens zoek ik uit wanneer je abonnement is gestart en wanneer deze af had moeten lopen. Geef je me een seintje als alle gegevens compleet zijn? :)


Ha @Nadia, wat het (foute) formulier betreft; forget it. Ik heb meer vertrouwen in jouw kunnen dan in mijn falen. ;-)

Het opsnorren van m'n klantnummer is wel gelukt. Geen idee waar ik mijn mobiele nummer kan invoeren, maar voor rest staan alle seinen hopelijk nu op groen? 


Goedemorgen, @BdB87. Bedankt voor het vertrouwen, samen komen we er vast wel uit 😉 Ik heb iets gevonden. Ik heb je nieuwe kunnen vinden, deze is op 4 januari 2019 gestart. Maar niet alle oude contractgegevens zijn nog opgeslagen in het systeem. Heb jij nog een kopie van het oude contract? Of, een factuur uit die periode? Daar staat de naam op van het abonnement, daarmee kunnen we aan de slag. Ik hoor het graag!


Goedenacht, @Nadia. Uw wens is mijn bevel. Voila, mijn oude contract, uit de barre boekhoudkundige krochten opgediept.

 

Admin: afbeelding bewerkt i.v.m. privacy


Wow, @BdB87 :astonished:, dat is meer dan waar ik op hoopte! Hier kan ik wat mee. Ik zie dat je een HS2 toestel had. Top, weet ik voldoende. Ik heb het formulier ingevuld, je wordt binnen 5 werkdagen gebeld om tot een oplossing te komen. Laat jij de uitkomst hier aan mij weten?

PS. ik heb je afbeelding bewerkt om je privacy te waarborgen. Jouw persoonlijke gegevens zijn bij ons bekend. 


Reageer