Skip to main content

Ik heb zojuist het toestelkosten (https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm) rente formulier ingevuld. Dit is echter niet mijn reden geweest voor het invullen van het formulier: ik doelde op de teveel betaalde kosten na contractvervaldatum. Volgens mij is dit een ander formulier. Mijn 24 maanden durende abonnement heeft gelopen tot September 2017 echter heb ik dezelfde maandelijkse kosten doorbetaald tot op heden 30-06-2020 (abonnement loopt nog steeds). Graag verzoek ik dat er een creditering plaatsvindt voor mijn toestelkosten in de periode September 2017 tot nu 2020 gezien mijn toestel reeds afbetaald was en aanpassing van het huidige abonnementsbedrag.

 

Ik had dit reeds eerder aangegeven maar nooit en terugkoppeling ontvangen. Betaal nog steeds iets van € 51,00 per maand

Ik hoor graag van u welk formulier ik hiervoor kan gebruiken!

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

@Capelle Anne Welkom terug op ons Forum! Top dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik wil graag het juiste formulier voor je invullen. Ik moet er bij vermelden dat wanneer mijn collega's het formulier in behandeling gaan nemen, dat zij gaan vragen welke nieuwe abonnementsvorm je wenst. Wij kunnen de toestelkosten helaas niet uit dit oude (2015) abonnement halen. Het abonnement moet dus verlengd worden. Dit mag bij ons(graag zelfs:wink: ), maar dat hoeft natuurlijk niet. 
Laat het maar weten als je wilt dat ik het formulier voor je in vul. :blush:


@Lisa Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag. 


Reageer