Skip to main content
Dag KPN!



Hoewel dit onderwerp op het forum al een jaar loopt, is hij voor mij niet minder relevant. Inmiddels is mijn mobiele abonnement een goed jaar 'over tijd'. Mijn maandbedrag is ook niet naar rato afgenomen sinds die periode.

Ik verneem graag de mogelijkheden om dit weer kloppend te maken.

Hartelijk dank! Prettige middag.



Met zonnige groet!



Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo @Jos-Venmans , binnen MijnKPN kun je eventueel verlengen als er een beter aanbod qua prijs en mogelijkheden voor je bij zit, dan ga je in de regel weer een contract voor 24 maanden aan.

Als je tevreden bent met je huidige abo hoef je niets te doen, behalve dat je contractvrij bent en maandelijks kunt opzeggen.
Hallo @Jos-Venmans , binnen MijnKPN kun je eventueel verlengen als er een beter aanbod qua prijs en mogelijkheden voor je bij zit, dan ga je in de regel weer een contract voor 24 maanden aan.

Als je tevreden bent met je huidige abo hoef je niets te doen, behalve dat je contractvrij bent en maandelijks kunt opzeggen.




Dag Jan-D, ik begrijp dat er nu een beter aanbod is en dat ik vrij ben om op te zeggen, daar gaat het mij ook niet om.

Zoals velen in deze topic betaal ik al voor een langere periode maandelijks te veel, aangezien mijn toestel na 24 maanden is afbetaald. Toch zijn mijn maandkosten de afgelopen 12 maanden onveranderd. Dit lijkt niet juist, zoals ook blijkt uit de eerdere reacties in deze topic.

Ik verneem dan ook graag vanuit KPN een reactie hierop.
Hllo @Jos-Venmans , als ik je goed begrijp betaal je al langer dan 24 maanden hetzelfde maandbedrag terwijl je toestel na 24 maanden afbetaald wassen. Ik zou bij de 25e maand al meteen in de telefoon geklommen zijn.
Ik heb hier al ruim voordat de 24 maanden om waren verlengt naar een sim-only abo. Toen maanden later mn telefoon stuk was, heb ik er voor iets minder dan 300 euro gewoon 1 bij belsimpel.nl gekocht. Geen gezeik meer met telefoonkosten in mn abo.
Ha @Jos-Venmans, welkom op het KPN Forum. Je hebt een eigen topic gekregen voor je vraag. Goed dat je de community van KPN hebt gevonden :)



Bij de meest recente mobiele abonnementen is meer betalen voor je toestel dan je contractperiode niet meer van toepassing. Je betaalt voor je abonnement en je toestel apart. Je kunt ervoor kiezen om je toestel maandelijks af te betalen, je krijgt daarvoor een losse overeenkomst. Hierin zie je meteen welk deel je voor het toestel per maand aflost. Wanneer de toestelkosten zijn voldaan, stoppen de toestelkosten automatisch. Je geeft aan dat bij jou nog toestelkosten in je abonnement zitten? Ik kijk het graag voor je na.



Je hebt je postcode en huisnummer ingevuld in je forumprofiel, klasse! Zou je daarbij ook het mobiele nummer willen toevoegen? Dan kan ik aan de slag. Geef je het hier aan als de gegevens compleet zijn? Ik hoor graag van je.
Ha @Jos-Venmans, welkom op het KPN Forum. Je hebt een eigen topic gekregen voor je vraag. Goed dat je de community van KPN hebt gevonden :)



Bij de meest recente mobiele abonnementen is meer betalen voor je toestel dan je contractperiode niet meer van toepassing. Je betaalt voor je abonnement en je toestel apart. Je kunt ervoor kiezen om je toestel maandelijks af te betalen, je krijgt daarvoor een losse overeenkomst. Hierin zie je meteen welk deel je voor het toestel per maand aflost. Wanneer de toestelkosten zijn voldaan, stoppen de toestelkosten automatisch. Je geeft aan dat bij jou nog toestelkosten in je abonnement zitten? Ik kijk het graag voor je na.



Je hebt je postcode en huisnummer ingevuld in je forumprofiel, klasse! Zou je daarbij ook het mobiele nummer willen toevoegen? Dan kan ik aan de slag. Geef je het hier aan als de gegevens compleet zijn? Ik hoor graag van je.




Beste Nadia, dank voor jouw opvolging van mijn vraag. Ik weet inderdaad dat bij de recente abonnementen de gebruikskosten en het toestel apart zijn. Naar mijn weten was dit echter nog niet zo toen ik mijn abonnement afsloot met dit toestel. Fijn dat je dit voor mij na wil kijken!



Ik heb mijn mobiele nummer aan het profiel toegevoegd, mochten er nog andere zaken nodig zijn dan verneem ik dat graag.
Dag @Nadia, een week geleden heb ik de nog ontbrekende gegevens in mijn forumprofiel ingevuld. Zijn deze zo voldoende zodat je zaken na kan kijken voor mij?

Ik hoor het graag als er nog zaken missen, en wat het vervolg gaat zijn. Alvast bedankt!
Hallo @Jos-Venmans, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat ik per ongeluk nog geen reactie heb gegeven. Sorry daarvoor. Ik heb jouw gegevens doorgezet naar mijn collega's die over de contracten gaan. Ze zullen het binnen 5 werkdagen oppakken. Je wordt door mijn collega gebeld en/of per mail verder ingelicht. Komt goed. Als jij wat hebt gehoord, laat hier dan gerust weer een reactie achter. Dan weten we hoe het is afgelopen 🙂

Reageer