Skip to main content
Ik kreeg een aanbieding om mijn telefoonabonnement te verlengen. Dat wilde ik doen en ook een nieuw toestel uitgezocht omdat mijntoestel kapot is. Ik koos wederom voor de Samsung en alle velden ingevuld. Nu kreeg ik als antwoord dat mijn abonnement wel verlengd kan worden maar zonder toestel vanwege een negatieve BKR registratie. En dat bevreemd mij heel erg, omdat ik 2 jaar geleden een nieuw abonnement heb afgesloten met een nieuw toestel en toe had ik ook een negatieve BKR registratie en bij het afsluiten van mijn abonnement kon ik wel een nieuw toestel krijgen. Daarom bevreemd het mij dat ik nu geen toestel kan krijgen terwijl ik nog minder ga betalen per maand dan ik nu doe. Ik krijg het gevoel dat de KPN met twee maten meet en alles maar met een natte vinger beoordeeld. Want dan had ik ook 2 jaar geleden geen nieuw toestel moeten kunnen krijgen. KPN dit is voor een leek niet te begrijpen.



Admin: titel aangepast ter verduidelijking
Hey Bugs, welkom op het forum, goede vraag! Wij kunnen niet inhoudelijk inzien wat voor BKR registratie je precies hebt. Wij krijgen alleen maar door of het een negatieve is of niet en of het krediet dat je zou willen daar bij mogelijk is. Als dat niet zo is, dan kunnen wij dat ook niet veranderen. Wat wel kan in die gevallen is dat je een lager krediet kiest, en een hogere (eenmalige) toestelbetaling.