Skip to main content

Goed dag,

IK heb  nieuwe i-Phone 14 begin december  verzekerd.  2 weken later ontvang ik bericht dat andere toestel iPhone 12 verzekerd. Ik heb gebeld er bleek dat mijn iPhone 14 niet verzekerd (zonder bericht)!!! Verder ben ik al 2 weken bezig aan het bellen, praten. Tot nu toe geen oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

Islam Basjirov

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Beste @Islam, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit niet goed gegaan is. Je kunt binnen 30 dagen een verzekering afsluiten via onze website. De andere verzekering kan je dan opzeggen via MijnKPN. 


Beste @Marcia_ 

 

Bedank voor je bericht. Via welke site kan ik vezekering afsluiten? Via kpn lukte me niet krijg deze bericht;’Oeps, voor dit toestel heeft iemand al Toestelverzekering besteld. Daardoor kunnen we niet verder met je aanvraag.’ Bovenden ben ik al weken bezig met bellen en praten met medewerkers en volgende week is 30 dagen voorbij.  KPN is niet wat het vroeger was helaas.


Wat gek! Dat impliceert dat er toch al een toestelverzekering is afgesloten op de iPhone 14. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en en klantnummer en onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ het imei-nummer van de iphone 14 plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.