Skip to main content

Ik heb bij mijn abonnement nooit toestel verzekering afgesloten! Dat zal er gratis bij zitten! Nu zie ik tot mijn verbazing toch wel dat er iedere maand 16.99€ daar voor word afgeschreven? Kunt u mij uitleggen waarom ?

 

met vriendelijke groet,

 

Verver

Hallo @Jorg verver , €16,99 voor een toestelverzekering per maand lijkt me niet goed, is dat niet de afbetaling van je toestel zelf buiten de abokosten om?

 


Hallo @Jorg verver, welkom bij ons op het forum. Als er een toestelverzekering is, is dat altijd een betaalde optie. Er is geen gratis variant van. Hoeveel je per maand betaalt voor de toestelverzekering is afhankelijk van het toestel wat je hebt. Als je maandelijks 16,99 euro betaalt, is dat een standaard toestelverzekering (zie de tabel op onze website) voor een toestel met aan aankoopprijs tot 2.300 euro. Als het toestel niet zo duur was, zou het ook kunnen zijn dat het de toestelkosten zijn, zoals Jan noemt. Ik heb nog geen gegevens van je, dus ik kan het nog niet voor je bekijken. Als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft weet ik dat ik mee kan kijken.


We hebben geen reactie meer van he gezien @Jorg verver. Is het met bovenstaande duidelijk geworden, of kunnen we er meer over vertellen?