Skip to main content

de vraag is  tot wanneer loopt het 

Contract,  van mobiel, 

Mvr koens 

Sheerenhoek 

Als u zelf het contract hebt afgesloten, kunt u via MijnKPN inloggen en daar de einddatum van u contract bekijken. Mocht u gemachtigd zijn, is het verstandig om alle papieren die mevrouw heeft op te vragen en hiermee te bellen naar 0800-0402 en te spreken met een medewerker. Als u op dit forum het profiel aanvult met alle gegevens, kan een moderator ook meekijken.


Hoi @sanny, welkom op het KPN forum. 

Weten tot wanneer je mobiele abonnement loopt bij KPN?

  1. Ga naar MijnKPN app
  2. Selecteer (onderaan) tegel ‘Producten’ 
  3. Vervolgens klik je op het ‘06-nummer
  4. Bij ‘Abonnementsgegevens’ is nu zichtbaar wanneer je ‘Einddatum contract’ is


Wanneer mag ik mobiel verlengen?

Bij ons kan je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen. Je verlengdatum vind je in MijnKPN bij ‘Verlengbaar per’. Of controleer het snel op: kpn.com/verlengen door je telefoonnummer in te vullen.

Goed om te weten: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract ingaat. In het langste geval, moet je dus nog 120 dagen wachten. Verleng je met een nieuw toestel? Dan krijg je die wel al direct.


Hoi @sanny, we hebben je helaas niet meer terug gezien. Ik ga er vanuit dat je geen vragen meer hebt, daarmee sluit ik je topic :) 


Goedendag, mijn sim only abb verloopt binnenkort. Als ik niet verleng loopt mijn huidige abb. dan gewoon door? 

Gr A3


Ja @A3vB het abonnement loopt door tegen dezelfde voorwaarden en kosten. Alleen heb je vanaf dat moment een maand opzegtermijn. 


Hey @A3vB, welkom op het forum. Klopt helemaal wat RBxx zegt 🙂 Heb je daar nog vragen over? Stel ze hier dan gerust. We helpen graag. 


Reageer