Skip to main content
Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn abonnement

• October 16, 2019
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Hoe lang zit ik nog aan mijn abonnement vast?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Anne69, welkom op ons forum :slight_smile:  De einddatum van jouw abonnement kan je vinden in de MijnKPN omgeving, daar staat ook bij vanaf wanneer je eventueel kunt verlengen.
Heb je het daar kunnen vinden? Als dat niet zo is kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) en het bewuste 06-nummer op jouw forumprofiel invullen? Ik hoor het graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2019

Hoi @Anne69, welkom op ons forum :slight_smile:  De einddatum van jouw abonnement kan je vinden in de MijnKPN omgeving, daar staat ook bij vanaf wanneer je eventueel kunt verlengen.
Heb je het daar kunnen vinden? Als dat niet zo is kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) en het bewuste 06-nummer op jouw forumprofiel invullen? Ik hoor het graag van je.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 18, 2019

Bedankt voor de reactie. Inmiddels weten we het antwoord. Mijn zoon heeft even gebeld.

vr gr,

Anne Mieke