Skip to main content
Vraag

Tot wanneer loopt mijn toestelkrediet?

  • March 30, 2020
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb op 18 maart 2018 een abonnement afgesloten met een IPhone X op afbetaling voor twee jaar.

Inmiddels mag ik sinds 18 maart 2020 verlengen, maar hij doet het nog prima, dus ik wacht daar nog even mee. 
Nu is mijn vraag wanneer de kosten van de telefoon (ongeveer 41 euro per maand) niet meer worden gefactureerd? Geldt dat vanaf de maand april? Of vanaf juli 2020? Omdat dan mijn abonnement “officieel stopt”.

 

graag weerzie ik een reactie!

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Baukje12345 Welkom op het forum! Dat ga ik voor je uitzoeken. Zou je jouw profiel verder kunnen aanvullen? Dan loop ik het voor je na!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2020

De gegevens zijn aangevuld!


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Baukje12345  Dank je! Ik zie dat er meerdere abonnementen actief zijn op het adres. Zou je ook nog even het 06-nummer kunnen invullen wat aan dit toestel is gekoppeld?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2020

Ik heb het nummer toegevoegd bij persoonlijke opmerking


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je @Baukje12345  voor het aanvullen van je profiel. Ik heb meteen even gekeken en het toestelkrediet loopt 17 juli wanneer de originele contractperiode afloopt. Je kan het resterende bedrag op jouw factuur vinden in MijnKPN. Mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag!