Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Als ik nog over  een goede middag kan spreken, ik zit nu al heel heel heel wat jaren bij KPN maar zo slecht als afgelopen weken ben ik nog niet behandeld door KPN.

Ik zal in het kort uitleggen van de situatie, 

Wij waren 2 weken in Frankrijk, en op een gegeven moment zag ik in mijn app dat ik nog 1 dag moest met mijn bundel tegoed van het internet, nou dat redde ik wel.

De dag erna was er ineens een storing of dergelijke en kon ik niets meer met mijn telefoon, totaal geen internet meer en op welke manier ook konden we niets meer doen, Dit was voor mij dan ook echt een probleem omdat ik zakelijk en prive niets meer kon doen.

Ik heb kontakt opgenomen met kpn en die is met mij een stappenplan doorlopen, wat een stappenplan mocht noemen, maar oke.

Maar ze kwam niet verder na 3 vragen, ik gaf aan dat ik op dat moment met grote zakelijke deals bezig was en dat er echt wel even verder gekeken moest worden dan die 2 a 3 vragen.

Ze gaf aan, ik kan niet voor je betekenen en ik maak een ticket aan en u wordt morgen terug gebeld.

Ook hier gaf ik aan dat dit niet zomaar kan en dat er altijd wel mogelijkheden zijn en openingen om verder te kijken,  want had absoluut niet het idee dat ze echt iets van moeite wilde doen, ook liepen er extra kosten op wat heel apart is want al zou ik iets van internet kunnen gebruiken en zou mijn bundel op zijn dan zou mijn internet alleen langzamer moeten gaan en heeft dat niets met de extra kosten te maken.

Dit alles was 08-08-2023

 

09-08-2023 ben ik nooit gebeld en ik zou nu nog zelf door KPN terug gebeld moeten worden.

Ik heb gigantische veel hinder gehad van dit hele gebeuren en nog steeds kon ik prive en zakelijk niet veel, ook had mijn vrouw een bundel van 2 gb overgemaakt naar mij en had ik sowieso dus gewoon internet maar de extra kosten bleven oplopen.

 

 

Donderdag 10-08-2023 ben ik weer zelf gaan bellen en kwam ik er niet doorheen vanuit Frankrijk, en die nacht zijn wij onderweg naar huis gegaan met de auto, 

Wij hebben besloten om maandag zelf maar weer te bellen, 

Maandag 14-08-2023   13:24 uur 

Heb ik Joke gesproken ook die kon mij niet verder helpen en bij haar heb ik ook aangegeven welke hinder we ondervinden en dat we nog nooit zo zijn behandeld door KPN, ze ging een officiele klachten ticket aanmaken en heb ook aangegeven dat onze zaak nu juridische stappen wilt gaan ondernemen. Ook heb ik aangegeven dat ik de extra gemaakt kosten op mijn abbonement niet zal gaan betalen.

Ze heeft een klachten ticket aangemaakt en ik zou binnen 24 uur gebeld worden, hier heb ik ook een sms ontvangst van gekregen.

Ook hierin gaf ik aan dat ik nog nooit zo ben behandeld door KPN, en al helemaal slecht dat ik er zelf zo achteraan moet.

 

16_08-2023    15:35   Weer zelf moeten bellen,

Nu kreeg ik Sander van KPN aan de telefoon, 

Weer me gehele verhaal moeten doen, tot grote irritaties toe.

Hij kon weer niet in 1 keer vinden hoe en wat allemaal en ook hierin wilde ze geen leidinggevende erbij halen of trachten van door te verbinden naar de klachten service, 

Na veel discuseren moest ik het weer hiermee doen, en moest ik maar blij zijn dat hij er een melding van zou maken in het systeem, ook gaf hij aan dat ze me zouden gaan terug bellen van de klachten afdeling en dat hij er verder niets mee kan doen.

 

VANDAAG 17-08-2023   NOG STEEDS NIET TERUG GEBELD!!! 

Dit zullen we ook bij derden gaan melden!!!

 

NOG STEEDS IN AFWACHTING !!!!

Maar wat zou kpn dan kunnen doen? Zodra u de grens over gaat komt u in handen van buitenlandse providers.  U bent daar gast en eigen klanten gaan voor. Ik vermoed eerder een capaciteitsproblemen van de Franse provider. Mijn ervaring is dat je zeker in Frankrijk zeer regelmatig van provider moet wisselen en het bereik per dag anders is. De infrastructuur is in Frankrijk echt veel slechter dan in Nederland.  Juridische stappen nemen is absoluut zinloos. Als het een zakelijke abonnement is bent u hier op het verkeerde adres en moet u op het zakelijke forum zijn.


Welkom op het forum @m van Wingerden. In het buitenland hebben wij geen eigen netwerk, waardoor onze mogelijkheden daar beperkt zijn. Vaak kan je verbinding maken met een ander lokaal netwerk, als een netwerk problemen geeft. Dat kan mogelijk voor een volgende keer helpen.

De volgende vraag stelt Joep ook al, is het een zakelijk abonnement of een consumenten abonnement? Je noemt zakelijk een paar keer specifiek, en je bent nu op het consumentenforum. We hebben een apart Zakelijk forum (en een apart telefoonnummer: 0800-0403). Grote zakelijke abonnementen zijn voor ons niet te zien. Ik weet daardoor ook niet of wij via deze weg iets voor je kunnen betekenen, ook doordat er niets op je profiel is ingevuld waardoor ik niets kan bekijken. Is het contact er inmiddels geweest?