Skip to main content

Ik wordt totaal niet serieus genomen door KPN! Ik heb een bestelling gedaan via internet en bij de email van de bestelling bleek mijn adres niet verandert te zijn door KPN! Meer dan 3 keer moeten aangeven dat het adres niet goed is en dat dus de bezorging niet goed gaat!! En ja hoor, pakket is bezorgt op het oude adres!!! Met het gevolg dat KPN zijn probleem nu mijn probleem gaat maken. Er is een onderzoek gestart en kan dus nu vrolijk wachten tot de uitslag hiervan bekend is!!!

Er wordt gewoon doodleuk gezegd of dat ik even naar dat oude adres toe moet om te achterhalen of dat pakket wel daar is afgeleverd!! Dat is toch de omgekeerde wereld jongens!! Jullie maken een fout en ik ben hierdoor de dupe!! 

Als dit niet snel wordt opgelost trek ik alles maar dan ook alles weg bij KPN!! Tv, internet en 2 mobiele abonnementen!! En reken maar dat ik onder de contracten uit kan komen!! Betaal (...) totaal bijna 180 euro per maand aan jullie en dan gaan jullie zo met mensen om!! Schandalig, echt schandalig!

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Welkom op ons Forum @Leroy K. 

Ik begrijp dat je een bestelling hebt geplaatst, maar dat het pakketje ergens anders is afgeleverd. Wat voor pakketje was dit? En heb je hier geen track & trace code van gekregen om je pakketje te volgen? Op de site/app van PostNL kun je vaak ook nog het afleveradres/moment wijzigen. Of dat nu nog lukt weet ik niet. 

Verder is het inderdaad niet netjes van ons dat we je adres niet aanpassen terwijl je hier al 3 keer over hebt gebeld. Dan gaat het dus toch nog mis en zit jij met het probleem. Niet echt fijn en klantvriendelijk natuurlijk. 

Kun je jouw forumprofiel eens aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Dan kan ik met je meekijken. 


Hoi Niek,

 

Bedankt voor je reactie. Wel een beetje laat na 5 dagen maar goed. Het probleem heeft zich inmiddels opgelost. KPN is toch tot inkeer gekomen en heeft de oude bestelling weten te annuleren. (Naar mijn weten hadden ze dit ook direct kunnen verzorgen). Ik ben uiteindelijk door een medewerker zeer goed geholpen waarmee ik destijds al eerder contact had gehad en die het helemaal met mij eens was dat dit echt niet door de beugel kon. We hebben een nieuw abonnement afgesloten en daarna is er een compensatie geweest voor de fouten die KPN heeft gemaakt. Mijn vertrouwen is erg geschaad maar wil het nogmaals proberen met KPN in de hoop dat ik nooit meer zo behandeld wordt.

We gaan  het meemaken.


Fijn om te horen dat het al opgelost is en je uiteindelijk ook netjes geholpen en gecompenseerd bent :) 

We reageren inderdaad rond de 5 dagen nu. We lopen heel langzaam een klein beetje in, maar het Forum wordt er goed gevonden, wat betekent dat we op dit moment niet sneller kunnen reageren. Hebben we eenmaal een topic opgepakt, dan reageren we sneller. Dus sorry daarvoor. Wil je snel contact, dan kun je het beste bellen. 

Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag!