Skip to main content

Weet iemand misschien wat de oorzaak is, heb namelijk unlimited abo en een gewone voor mijn vrouw waar ik data mee deel.

 

Zij heeft heel traag internet. Plaatjes op facebook bijvoorbeeld kan je koffie zetten als je op laden wacht

 

Al aan de 3e simkaart bezig APN diverse malen doorgenomen.ander toestel, ten einde raad.

 

Ze wil terug naar Ziggo - Vodafone

Ik niet , dus wil een oplossing zie dit probleem diverse malen op het forum dus moet iets bekend zijn.

Help

Hallo @Peter van der Heide 

 

Werkt het op WiFi wel goed?

Als je de simkaart van je vrouw in jouw toestel stopt heb je dan ook traag internet?
En andersom jouw simkaart in haar toestel, heeft haar toestel dan wel snel internet?

Als het probleem mee verhuist met de simkaart dan ligt het aan een instelling van die simkaart in haar abonnement en dat is iets wat KPN op zal moeten lossen.

Blijft de traagheid op haar toestel ook met jouw simkaart dan moet het een instelling op haar toestel zijn, misschien is daarop iets ingesteld van beperkt datagebruik o.i.d.

Welk merk/type toestel gaat het om?


Hallo @Peter van der Heide, welkom op het KPN Forum.

@GeSp stelt hele goede vragen. Zou je hier antwoord op willen geven? Dan kunnen we met je meedenken.


Probleem inmiddels opgelost.

Ze had nog geen internet bundel.

De kpn medewerker had gezegd 50 gb van mijn Unlimited over te boeken.

Toen een andere medewerker 5 gb bundel toevoegde deed ie het.

Bleek achteraf omdat we halverwege abonnement instapte niet de 50 gb konden delen.

Nu met 10 gb gedaan en ging wel.

Ben benieuwd of de automatische 50 gb overboeking bij de nieuwe maand wel goed gaat.

Kan namelijk niet zien of dat ook daadwerkelijk gebeurd.

Hoe kan ik trouwens pushmeldingen van dit forum ontvangen, wist nu niet dat ik een antwoord had.

 


Fijn dat het probleem opgelost is!

Als je automatisch MB's delen hebt ingesteld, dan worden de MB's op de eerste dag van jouw factuurmaand gedeeld. Jouw vrouw krijgt een sms ter bevestiging als ze de MB's heeft ontvangen.

 

Wat betreft de pushmelding: Als je op jouw profielfoto klikt en naar instellingen > instellingen gaat, kan je daar aangeven dat je graag een e-mail wilt ontvangen als er een reactie wordt geplaatst in een topic waarop je bent geabonneerd. Je bent automatisch geabonneerd op topics die je zelf aanmaakt. Ook kun je een e-mail ontvangen als je wordt genoemd.