Skip to main content
Vraag

Traag mobiel internet overal met 9,5 down en 2,5 up

• February 1, 2026
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Dus dat, ik heb op de mobiel internet abonnement een download snelheid van 9.5 down en 2.5 up, ping 17 en jitter28, op dit moment is dit thuis gemeten in een flat 2 hoog. en als ik dan buiten ben, waar dan ook, dan valt het echt terug naar 1 download en 0.2 up. 

ik heb een galaxy 36 5g.
in andere mobielen en tablets geprobeerd.
netwerk instellingen reset.
cache geleegt,
geen vpn,
up to date,
nieuwe Sim.

bij mijn andere abonnement (ook only mobiel internet) werkte alles goed.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@prats. Welkom op de community! Vervelend dat je buitenshuis een trage internetsnelheid ervaart, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gebeurd dit op meerdere locaties buiten, of vooral in jouw buurt? Zie je buitenshuis ook dat het toestel terugvalt naar 4G/5G met weinig bereik, of blijft het signaal wel goed?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

@Vikash van KPN ,

dit is vanaf het begin in januari 2025 al gaande, maar nooit is het verholpen, en ja, het is overal waar het slechte verbinding heeft. thuis is het met 5G, en buiten hangt er van af waar ik ben springt het wel eens naar 4G, het is zelfs laag als de bereik streepjes bijna volop staan, en zoals ik boven zeg, het is geprobeert met verschillende apparaten.🤔

Hoppelijk is er hiervoor een oplossing! Dit is echt heel vervelend je kan bijna nergens op internet, dan moet ik in een winkel gaan en aan dat wifi hangen.