Skip to main content

Goeiemorgen,

Ik heb gisteren een telefoon bij jullie besteld, gisteravond 5 over 9 track en trace gekregen. 

Echter de code van mijn track en trace werkt niet, ik krijg in mijn beeld dat postnl het pakketje niet heeft. Terwijl ik wel een mailtje heb gehad..

Hoi @MellieB 

Welkom op de community van KPN.

Op zich is dit nog geen reden tot paniek, want het gebeurd wel vaker dat je al een track en trace hebt ontvangen, terwijl het pakketje nog niet bij PostNL is.
In zulke gevallen staat jouw pakketje al klaar in het magazijn van KPN, om later die avond opgehaald te worden door PostNL, die hem dan vervolgens scant.

Als het goed is, zou je inmiddels wel je pakketje (bestelling) moeten kunnen volgen bij PostNL.
Klopt dat? of is de status nog steeds onveranderd?

Tip: Download de PostNL App en maak een account aan, dan wordt je doorlopend op de hoogte gehouden van de status van je pakket.
Daarnaast zie je gelijk ook wel normale post er onderweg naar je is, en overige pakketjes die naar jouw onderweg zijn na een bestelling.

Nee er is niks veranderd maar ze snappen niet helemaal wat er fout gaat. Want hun krijgen de zelfse foutmelding bij KPN. Het rare is alleen dat als je klikt op bestelling bekijken via kpn app komt er te staan dat die al bij PostNl ligt..

Hoi @MellieB 

Bedankt voor je snelle terugkoppeling.
En tevens bedankt voor je screenshot van de huidige status van PostNL.

Ik raad je aan om even telefonisch in contact te treden met de klantenservice van KPN, om daar na te vragen wat nu de daadwerkelijke status is van jouw bestelling, en of deze ook inmiddels is overgedragen aan PostNL

Een medewerker die je aan de telefoon krijgt, kan dat binnen jouw klantgegevens voor je uitzoeken en daar antwoord op geven.

Telefoonnummers KPN:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 

Ja ik heb al contact gehad met ze, ik moet tot vanavond 7 uur aankijken of ik iets binnen ga krijgen en anders moet ik ze vanavond weer bellen en kijken hoe nu verder. 

Maar ik hoop wel echt dat ik hem binnen krijg vanavond ik heb hem gisteren om 9 uur in de ochtend besteld... 

Goedemorgen @MellieB en welkom hier op de KPN Community!

Hopelijk heb je je nieuwe toestel inmiddels mogen ontvangen en is alles uiteindelijk goed gekomen 🙏🏻

Reageer