Skip to main content
Hallo,



Ik werk in Helmond en heb last van een trage verbinding sinds gisteren. Mijn collega's die ook gebruik maken van KPN hebben hier ook last van.



In Veghel en eindhoven zijn werkzaamheden, kan het hier mee te maken hebben.
Hallo,



Ik zit in Helmond en heb ook last van een trage verbinding sinds gisteren. Mijn collega's die ook gebruik maken van KPN hebben hier ook last van.



In Veghel en eindhoven zijn werkzaamheden, kan het hier mee te maken hebben.



Admin: afgesplitst en verplaatst naar je eigen topic
Hallo,



Ik zit in Helmond en heb ook last van een trage verbinding sinds gisteren. Mijn collega's die ook gebruik maken van KPN hebben hier ook last van.



In Veghel en eindhoven zijn werkzaamheden, kan het hier mee te maken hebben.



0,47 Mbps download volgens de Speedtest-app van Ookla



Admin: afgesplitst en verplaatst naar je eigen topic
Hoi Zeke, welkom op het forum.



In principe hoort alles in Helmond goed te werken. Maar aangezien zowel jij als collega's hier last van hebben wil ik hier wel graag naar kijken. Waar zijn jullie nu precies in Helmond?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de nummers van de collega's om een beter beeld te krijgen.



Ik hoor graag van je. 🙂
Dankjewel Alex.

Inmiddels ben ik al gebeld door een collega van jou. Hij zei dat de mast er uit lag en vandaag weer zou moeten werken.

Helaas was ik niet meer op het werk, maar heb hem doorverbonden met een collega.



Toch bedankt voor je hulp.
Dankjewel Alex.

Inmiddels ben ik al gebeld door een collega van jou. Hij zei dat de mast er uit lag en vandaag weer zou moeten werken.

Helaas was ik niet meer op het werk, maar heb hem doorverbonden met een collega.



Toch bedankt voor je hulp.




Top, vond het al vreemd. Helmond hoort in de lucht te zijn. Dankjewel voor de terugkoppeling hier. 🙂