Skip to main content
Beantwoord

Transitie Telfort KPN

  • February 2, 2020
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedenmiddag,

De transitie van Telfort naar KPN verloopt alles behalve professioneel en vlekkeloos.

Databundel van Telfort is ineens leeg…. Wachttijd op nieuw tegoed staat al 5 dagen op 0 dagen.

Wij worden arrogant en kil te woord gestaan door uw medewerkers. Ik kan het mijn baas niet verkopen dat ik buiten wifi thuis om, niet beschik over een data bundel omdat KPN mij hier niet in voorziet. Uw medewerkers zeggen dat ze omkomen in deze klachten. Hebben geen idee hoelang dit gaat duren. Ondertussen heeft u mij bestolen van mijn databundel waar ik nu niets meer mee kan. Dit terwijl deze transitie al lang geleden in gang gezet is. Dit alles is KPN onwaardig. Op zijn minst zou KPN hierover kunnen communiceren. Maar uit arrogantie vindt men dit kennelijk niet nodig.

Ik zal derhalve Alle diensten van KPN stopzetten zodra dit mogelijk is en KPN ten zeerste afraden bij iedereen wanneer dit item ter sprake komt.

 

Namens:

Een ZEER ontevreden klant.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @bemar , als je contract-vrij bent kun je per maand opzeggen.

De mobiele gegevens in MijnKPN zijn nog niet allemaal op orde, behalve je mobiele nummer.

KPN is er mee bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt.

Je bent en raakt niets kwijt, het wordt alleen (nog) niet goed weergegeven bij sommige klanten.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 2, 2020

Als uw toon tijdens het telefoongesprek op dezelfde manier was als u hier doet snap ik die medewerker wel. 


  • Antwoord
  • February 2, 2020

Hallo @bemar , als je contract-vrij bent kun je per maand opzeggen.

De mobiele gegevens in MijnKPN zijn nog niet allemaal op orde, behalve je mobiele nummer.

KPN is er mee bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt.

Je bent en raakt niets kwijt, het wordt alleen (nog) niet goed weergegeven bij sommige klanten.

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @bemar, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Je bent niets kwijt, het wordt alleen niet volledig weergegeven in MijnKPN. Hier zijn we inderdaad van op de hoogte en wordt hard aan gewerkt om  het op te lossen. Tot die tijd kan je gewoon van je databundel gebruik maken. Je krijgt bij 50%, 75% en 100% een sms van ons.