Skip to main content
Beantwoord

Twee abonnementen in MijnKPN app

• February 17, 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik wil net als mijn gegevens ook die van mijn vrouw in de app invoeren , kunnen zien.

2 abonnementen met verschillende nrs.

Advues graag

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @erwinmerkus, je kunt meerdere abonnementen koppelen aan MijnKPN. Als je naar de productpagina in MijnKPN gaat kan je daar haar mobiele nummer koppelen. Als zij de gegevens ook wil kunnen zien, zal zij op haar eigen telefoon met dezelfde gegevens kunnen inloggen en ook beide abonnementen inzien. 

Lukt het daarmee om het te koppelen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2020

Het advies is dan om twee verschillende telefoon hiervoor te gebruiken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2020

Nee, de vraag is ......hoe krijg ik in één app de twee abonnementen te zien. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2020

Hoi @erwinmerkus, je kunt meerdere abonnementen koppelen aan MijnKPN. Als je naar de productpagina in MijnKPN gaat kan je daar haar mobiele nummer koppelen. Als zij de gegevens ook wil kunnen zien, zal zij op haar eigen telefoon met dezelfde gegevens kunnen inloggen en ook beide abonnementen inzien. 

Lukt het daarmee om het te koppelen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2020

Top. Helemaal gelukt. Bligft vreemd dat je deze handeling niet in/via de app kan regelen. 

Thnx

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is @erwinmerkus :slight_smile:

Voor sommige handelingen is inderdaad gekozen om ze alleen via de webvariant te laten doen, omdat het op die manier makkelijker gedaan kan worden. Ook contactgegevens (zoals e-mailadres) kan je bijvoorbeeld niet in de app wijzigen.