Skip to main content
Beantwoord

Twee bundels aangeschaft doordat bevestigings-sms niet kwam

• July 20, 2026
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Erica78
Topper
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik heb in Nederland en buitenland bundel aangeschaft en zou een sms ontvangen zodra deze was verwerkt. Deze heb ik nooit ontvangen. Aangekomen op de bestemming heb ik toen nogmaals een bundel aangeschaft om kosten te voorkomen. Later kreeg ik een bericht, niet via sms dat ze verwerkt waren. Hoe kom ik erachter dat ik geen internetkosten heb gemaakt in het buitenland zonder deze bundel en kan ik een bundel inleveren? Ik zit nu met twee bundels, omdat de berichtgeving nooit is gekomen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Erica78. Vervelend dat je geen sms hebt ontvangen dat de eerste bundel was verwerkt. Ik begrijp dat je daarom op je bestemming voor de zekerheid nog een tweede bundel hebt aangeschaft.

Je kan in de MijnKPN app je verbruik en de kosten bekijken. Daar kun je controleren of er internet buiten je bundel in rekening is gebracht. Op je factuur kun je dit later ook terugzien.

Of één van de twee bundels kan worden teruggedraaid, hangt af van de situatie en of de bundel al is gebruikt. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen controleren wanneer beide bundels zijn geactiveerd en of er iets aan de tweede bundel kan worden gedaan.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Erica78. Vervelend dat je geen sms hebt ontvangen dat de eerste bundel was verwerkt. Ik begrijp dat je daarom op je bestemming voor de zekerheid nog een tweede bundel hebt aangeschaft.

Je kan in de MijnKPN app je verbruik en de kosten bekijken. Daar kun je controleren of er internet buiten je bundel in rekening is gebracht. Op je factuur kun je dit later ook terugzien.

Of één van de twee bundels kan worden teruggedraaid, hangt af van de situatie en of de bundel al is gebruikt. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen controleren wanneer beide bundels zijn geactiveerd en of er iets aan de tweede bundel kan worden gedaan.