Skip to main content
Beantwoord

Twee extra bundels moeten kopen, hoe kan dat?

  • December 27, 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Theo Hameeteman
Nieuwkomer

Waarom heb ik deze maand nu ineens twee keer een bundel NL-EU 1000 extra moeten kopen, terwijl dat tot nu toe nooit aan de hand is geweest?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid & topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Jose_

Goedemorgen @Theo Hameeteman, welkom hier op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om telkens extra bundels bij te moeten kopen. Zoals @JanD al aangeeft, kun je jouw verbruik terug vinden in je telefoon. Op onze site staat uitgelegd waar je dat kunt vinden: Inzicht in mobiel dataverbruik. Je kunt je verbruik ook terug vinden op de specificaties van de factuur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • December 27, 2020

Hallo @Theo Hameeteman , in je telefoon kun je precies zien waar je al die data aan verstookt hebt.

 


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2021

Goedemorgen @Theo Hameeteman, welkom hier op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om telkens extra bundels bij te moeten kopen. Zoals @JanD al aangeeft, kun je jouw verbruik terug vinden in je telefoon. Op onze site staat uitgelegd waar je dat kunt vinden: Inzicht in mobiel dataverbruik. Je kunt je verbruik ook terug vinden op de specificaties van de factuur.