Skip to main content
Beantwoord

Twee unlimited abonnementen, kan ik een hiervan verlagen?

  • 5 September 2024
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

Mijn man heeft unlomited data en ik ben sinds kort overgestapt naar KPN , OOK UNLIMITED 

Ik vraag mij af of een nummer naar o kan zodat ik de andere unlimited kan delen . Wat is  de beste optie om te doen met zo min mogelijk kosten ?

Dat kunt u gewoon in MijnKPN doen. Elke maand kunt u dat wijzigen. Het gaat dan vanaf begin volgende factuurperiode in.


Dat kunt u gewoon in MijnKPN doen. Elke maand kunt u dat wijzigen. Het gaat dan vanaf begin volgende factuurperiode in.

Hi @Carola56, Nick legt dit helemaal goed uit. Het kan op de website in Mijn KPN over via de Mijn KPN app op je telefoon. 


Echt... geweldig dit... 😁


Ja, dat weet ik . Alleen vroeg ik mij af wat het best is om te doen qua data en verdeling . Ik ga wel bellen met KPN om eea handmatig aan te passen 


1 van jullie 2 kan unlimited houden en de ander het goedkoopste abonnement met 0 data indien jullie op hetzelfde adres wonen.

Degene met unlimited kan dan 75 GB delen per maand met de ander. Als die ander wat meer gebruikt dan 75 GB kun je een abonnement kiezen met wat meer data. 
Dat doen we hier ook: 1 heeft een unlimited abo, 1 een nul data abo en nog 1 kids sim. Zo kunnen we 75 GB verdelen over 2 abo’s en is meer dan genoeg in ons geval.

Kosten: unlimited 26 euro, 0 data 13,50 (beide 1 jaar contract en onbeperkt bellen/sms) en een oude kids sim voor net geen 10 euro.

Dit wel icm internet van KPN.


@Edu2020 , kijk , hier heb ik wat aan! Dank voor je heldere uitleg 


Misschien ook handig om te weten is dat je maandelijks het abonnement aan kan passen. Stel jullie gaan op vakantie en je wil allebei wat meer mb's dan pas je ruim van te voren het abonnement aan. Een verandering gaat in per factuurdatum!!


Dat wist ik inderdaad . Overigens vind ik dat wel lastig ; ik zat bij ODIDO waar je het abonnement kunt aanpassen met directe ingang 


Reageer