Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb twee vragen. 

  1. Ik heb recent mijn mobiele abonnement verlengd. Nu is kpn bij mij in de wijk glasvezel aan het aanleggen. Daar wil ik via een kpn internet/tv abonnement gebruik van maken. Dit kan pas rond de zomer, als mijn huidige Ziggo abonnement afloopt. Vraag: als ik tegen de zomer overstap op kpn internet/tv, kan ik vanaf dat moment Hussel aanzetten en korting krijgen op mijn al lopende mobiele abonnement?
  2. Mijn vriendin kan nu overstappen van haar huidige provider naar kpn mobiel. Dezelfde vraag als hierboven geldt voor haar: kan zij nu een kpn mobiel abonnement afsluiten, en dan in de zomer de Husselkorting krijgen als we dan ook een internet/tv abonnement zouden hebben?

Hoor graag van jullie. Alvast bedankt voor de reactie. 

Hgr, 
G. Broek

Goedemorgen @GijsBroek, wat leuk om te zien dat je jouw vragen stelt hier op het KPN forum. 

1)Voor de husselvoordelen zoals de extra korting is het van belang om naast een mobiel abonnement ook minimaal internet te hebben via KPN. Stap je over met minimaal internet dan krijg je zodra je ook internet hebt van KPN de extra korting.

2)Voor jouw vriendin geldt ook dat zodra er internet via KPN is, zij ook de korting zal krijgen. 

 

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: