Skip to main content
Beantwoord

tweede 06 nummer op 1 toestel S20

• August 17, 2020
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij KPN en wil graag een tweede (zakelijk) 06-nummer aanvragen en toevoegen op mijn Samsung Galaxy S20. Is dit mogelijk?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @MelindaG , je moet het niet moeilijker maken dan het is. Je vraagt geen “dual sim” aan, maar je zoekt naast je bestaande abonnement bij KPN een tweede (sim-only) abonnement (zakelijk of consumenten) bij KPN of een andere provider. Je ontvangt daarbij een simkaart, die je in het tweede kaartslot van jouw Samsung S20 plaatst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 17, 2020

Hallo @MelindaG 

De Samsung Galaxy S20 is een dual SIM toestel. Je kan dus twee simkaarten plaatsen. Dit kan met ieder type (prepaid, consumenten, zakelijk) en/of provider.

Er is één beperking, het gaat niet samen met een MicroSD geheugenkaart.

• Auteur
  • August 19, 2020

Dank je wel. Nu zoek ik op de site hoe en/of waar ik een dual sim kan aanvragen of kopen. Ik wil graag 2 telefoonnummers op mijn gsm. Een zakelijk- en privé nummer.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 19, 2020

Hallo @MelindaG , je moet het niet moeilijker maken dan het is. Je vraagt geen “dual sim” aan, maar je zoekt naast je bestaande abonnement bij KPN een tweede (sim-only) abonnement (zakelijk of consumenten) bij KPN of een andere provider. Je ontvangt daarbij een simkaart, die je in het tweede kaartslot van jouw Samsung S20 plaatst.