Skip to main content
Beantwoord

Tweede binnenkomende gesprek uitschakelen

  • August 20, 2020
  • 7 reacties
  • 4347 keer bekeken

Kan het uitgeschakeld worden dat als ik al in een telefoongesprek zit dat er dan een tweede gesprek binnenkomt.  Dat een tweede beller gewoon een in gesprek toon krijgt als ik al zit te bellen ??

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @GeraR en welkom op het forum! Op mijn Samsung S8 vind ik dit onder de telefoon app, klik dan op de 3 puntjes > Instellingen > aanvullende services. Daar zie je de optie wisselgesprek, als je die uitzet zou er geen tweede gesprek meer binnen moeten komen. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 20, 2020

Ik heb een KPN-abonnement en een Samsung Note8.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 22, 2020

Hoi @GeraR en welkom op het forum! Op mijn Samsung S8 vind ik dit onder de telefoon app, klik dan op de 3 puntjes > Instellingen > aanvullende services. Daar zie je de optie wisselgesprek, als je die uitzet zou er geen tweede gesprek meer binnen moeten komen. 🙂


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 25, 2020

Hoi @Sanne_M  , even zoeken maar ik heb het gevonden en uitgeschakeld.  Maar er staat een omschrijving bij : "Hoor een geluid wanneer u een oproep krijgt wanneer u al aan de telefoon bent" ofwel alleen mijn mobiele oproepgeluid is nu stil bij een tweede binnenkomende oproep ?? Krijgt de tweede beller nu ook een "in gesprek”-toon of is het voor hem net of ik de telefoon niet opneem ??


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmm, goede vraag en ook één die ik mij afvroeg bij het zien van de omschrijving die je noemt. Overal vind ik dat je op deze manier het wisselgesprek echt uit zet, maar ik had ook twijfels bij het lezen van de omschrijving. Heb je de mogelijkheid om dit te testen? Dat je met twee nummers naar jouw nummer belt bijvoorbeeld, of aan vrienden/familie vraagt of zij dit willen doen? Ik ben benieuwd wat de bevindingen zijn.

Mocht dit er inderdaad in resulteren dat het voor de tweede beller net is alsof je de telefoon niet opneemt, zou je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik deze optie uitzetten via het netwerk. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb niks meer vernomen, dus ik hoop dat het met het uitzetten van deze instelling gelukt is. Zo niet, laat het hier gerust weten!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 29, 2020

Hoi Sanne, heb het getest en de tweede beller krijgt , zo als het hoort , een in gesprektoon.

Prima dus , hartelijk dank !!

 

Groetjes Gerard Rutgers.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super! Dan weet ik ook 100% zeker dat dit de goede instelling is. Bedankt voor de terugkoppeling! 😄