Skip to main content

Kan het uitgeschakeld worden dat als ik al in een telefoongesprek zit dat er dan een tweede gesprek binnenkomt.  Dat een tweede beller gewoon een in gesprek toon krijgt als ik al zit te bellen ??

Ik heb een KPN-abonnement en een Samsung Note8.


Hoi @GeraR en welkom op het forum! Op mijn Samsung S8 vind ik dit onder de telefoon app, klik dan op de 3 puntjes > Instellingen > aanvullende services. Daar zie je de optie wisselgesprek, als je die uitzet zou er geen tweede gesprek meer binnen moeten komen. 🙂


Hoi @Sanne_M  , even zoeken maar ik heb het gevonden en uitgeschakeld.  Maar er staat een omschrijving bij : "Hoor een geluid wanneer u een oproep krijgt wanneer u al aan de telefoon bent" ofwel alleen mijn mobiele oproepgeluid is nu stil bij een tweede binnenkomende oproep ?? Krijgt de tweede beller nu ook een "in gesprek”-toon of is het voor hem net of ik de telefoon niet opneem ??


Hmm, goede vraag en ook één die ik mij afvroeg bij het zien van de omschrijving die je noemt. Overal vind ik dat je op deze manier het wisselgesprek echt uit zet, maar ik had ook twijfels bij het lezen van de omschrijving. Heb je de mogelijkheid om dit te testen? Dat je met twee nummers naar jouw nummer belt bijvoorbeeld, of aan vrienden/familie vraagt of zij dit willen doen? Ik ben benieuwd wat de bevindingen zijn.

Mocht dit er inderdaad in resulteren dat het voor de tweede beller net is alsof je de telefoon niet opneemt, zou je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kan ik deze optie uitzetten via het netwerk. 


Ik heb niks meer vernomen, dus ik hoop dat het met het uitzetten van deze instelling gelukt is. Zo niet, laat het hier gerust weten!


Hoi Sanne, heb het getest en de tweede beller krijgt , zo als het hoort , een in gesprektoon.

Prima dus , hartelijk dank !!

 

Groetjes Gerard Rutgers.


Super! Dan weet ik ook 100% zeker dat dit de goede instelling is. Bedankt voor de terugkoppeling! 😄


Reageer