Skip to main content

Begin dit jaar heb ik een tweede hands Apple Watch 7 gekocht. Ik probeer nu al een aantal maanden het mobiele netwerk te activeren maar blijft hangen bij activeren (zoals ik al gezien heb van andere gebruikers). Via de helpdesk van KPN en Apple kom ik op dit moment nog niet verder. Kan het te maken hebben met het feit dat de Apple Watch 2e hands is? Dus dat deze al eens eerder is geactiveerd door de vorige gebruiker? Hoor graag wat ik kan/moet doen :)

 

 

Hoi @Michiel C, welkom hier. 

Wat balen dat het niet lukt. Zou niet uit mogen maken dat die 2e hands is. Als die gewoon teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen moet het gewoon werken. 
Ik wil graag eens kijken of ik de multisim zie. Kijken of ik die dan kan verwijderen. Dan kun je het nog een keer proberen. 

Lukt dat dan niet, dan kan ik melding maken. 

Hoor dan graag van je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


Bedankt, ik ging er inderdaad ook vanuit dat het niks te maken had met 2e hands. Maar dat was na al mijn belletjes mijn enige mogelijkheid nog 🙂 Ik heb mijn profiel inmiddels aangepast.


Ik heb nu melding gemaakt bij de technische dienst. Kan wel even duren voor ze contact met je opnemen, ik vermoed binnen 10 werkdagen. Hoor graag als er contact is geweest.Â