Skip to main content
Beantwoord

Tweede mobiel nummer aanvragen op 1 toestel

• September 29, 2019
  • 2 reacties
  • 1300 keer bekeken

Ik heb een I phone XR en ik heb een mobiel nummer. Nu wil ik graag op hetzelfde toestel een zakelijk mobiel nummer toevoegen. Is dit mogelijk?
dat ik dus bereikbaar ben op 1 toestel maar wel kan zien welke nummers zakelijk zijn en welke prive?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @EvaJansen, met de iPhone XR is dat niet mogelijk. Het toestel met zoals Jan al noemt dual SIM ondersteunen, dat houdt in dat het 2 plaatsen voor een SIM-kaart moet hebben. Deze iPhone heeft maar plek voor 1 fysieke SIM-kaart en heeft de mogelijkheid om een eSIM (digitaal) te gebruiken. Van die laatste maken wij geen gebruik, waardoor het niet mogelijk is om er 2 SIM-kaarten in te plaatsen. Er zijn dual-SIM toestellen, waarin 2 fysieke SIM-kaarten geplaatst kunnen worden. Als je dat per se wilt zou je eventueel naar een ander type toestel kunnen kijken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• September 29, 2019
Hall @EvaJansen , je toestel zal dan over een zogenaamde dual-sim toepassing moeten beschikken.
Indien het toestel daar over beschikt kun je een sim-only abonnement afsluiten en die simkaart er bij plaatsen in je toestel.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2019
Hoi @EvaJansen, met de iPhone XR is dat niet mogelijk. Het toestel met zoals Jan al noemt dual SIM ondersteunen, dat houdt in dat het 2 plaatsen voor een SIM-kaart moet hebben. Deze iPhone heeft maar plek voor 1 fysieke SIM-kaart en heeft de mogelijkheid om een eSIM (digitaal) te gebruiken. Van die laatste maken wij geen gebruik, waardoor het niet mogelijk is om er 2 SIM-kaarten in te plaatsen. Er zijn dual-SIM toestellen, waarin 2 fysieke SIM-kaarten geplaatst kunnen worden. Als je dat per se wilt zou je eventueel naar een ander type toestel kunnen kijken.