Skip to main content

 

Ik ben ten einde raad kan ik wel zeggen! Ik heb een factuur nodig van februari 2018 en ik weet dat dit erg lang terug is. Ik heb inmiddels een ander email adres en alle oude mappen zijn niet meer in mijn beheer. Ik heb in februari 2018 een dubbele hersenbloeding gehad waarna ik 2 jaar in revalidatie was en alles binnen deze tijd is langs mij heen gegaan. De factuur is mijn enige redding nog om iets te kunnen bewijzen in een aankomende rechtzitting. Eigenlijk hoop ik op een wonder, enige mogelijkheid om aan de factuur uitgaande gesprekken van februari 2018 te komen. Ik heb enorme hersenschade opgelopen waardoor ik eerder niet in de gelegenheid was om om de factuur te vragen. Is er iemand die een oplossing heeft? Alvast heel erg bedankt. Lieve groet, Nicole

Hoi @Nep29091974, welkom.

Het spijt mij ontzettend, maar ik kan jou helaas niet helpen. De specificaties die op de factuur staan, zoals uitgaande gesprekken, worden 1,5 jaar bewaard. Daarna is het niet meer mogelijk om deze nog na te sturen omdat wij die gegevens ook niet meer hebben. Ik had je heel graag willen helpen, mijn excuus dat ik niks voor jou kan betekenen. Hopelijk vind je nog ergens een kopie :disappointed_relieved:


Hoi @Nep29091974, welkom.

Het spijt mij ontzettend, maar ik kan jou helaas niet helpen. De specificaties die op de factuur staan, zoals uitgaande gesprekken, worden 1,5 jaar bewaard. Daarna is het niet meer mogelijk om deze nog na te sturen omdat wij die gegevens ook niet meer hebben. Ik had je heel graag willen helpen, mijn excuus dat ik niks voor jou kan betekenen. Hopelijk vind je nog ergens een kopie :disappointed_relieved:

Het is wat het is zeg ik dan maar