Skip to main content
Beantwoord

uitgestelde betaalafspraak betaald maar geen bevestiging had

• March 6, 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Heb het geld vnoamd betaald, maar gen bevestiging kreegn

Beste antwoord door Sanne van KPN

Moi eem @Meazel! Welkom. :smile:  Ik kijk graag of de betaling al binnen is. Zou je hiervoor je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Als het om je mobiele abonnement gaat zie ik daar ook graag het 06-nummer terug waar het om gaat. Geef je hier een seintje wanneer je dit hebt gedaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 8, 2020

Moi eem @Meazel! Welkom. :smile:  Ik kijk graag of de betaling al binnen is. Zou je hiervoor je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Als het om je mobiele abonnement gaat zie ik daar ook graag het 06-nummer terug waar het om gaat. Geef je hier een seintje wanneer je dit hebt gedaan? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.