Skip to main content

Beste

Op 13/04/2021 zijn er via SEPA DIRECT DEBIT 2 bedragen van onze rekening gegaan, nl 79,90 € en 492,23 €. Voor het bedrag van 79,90€ (klantnummer ********** ) hebben we een correcte factuur ontvangen, nl factuur *********.

Voor het bedrag van 492,23 € hebben we echter nog niets ontvangen. Blijkbaar gaat het hier ook over een ander klantnummer, nl ********.

Kunnen jullie mij hiervan factuur bezorgen en uitleggen waarom dit zo’n hoog bedrag is?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Weemaels Filip

Accountant Ortho-Medico

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Ortho Medico. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor je uitzoeken of ik deze factuur per e-mail naar je kan versturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is achterlaten in het KPN Forum profiel? De laatste drie cijfers van het rekeningnummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je. 


Ik zie dat je al gegevens hebt achtergelaten in jouw profiel, maar ik mis nog de letters van jouw postcode. Wil je dat nog achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je alle gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!


Ik heb niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!