Skip to main content

Ik heb een factuur gekregen die ik moet betalen spontaan kreeg ik van mijn werkgever een contract en moest de uitzendbureau verlaten maar omdat ik eerst per week kreeg betaald en nu opeens per maand moet ik meer dan 3 weken wachten op mijn eerst loon. Dus 3.5 week Zonder loon kon gebeld konden niks voor me beteken om dat ik al uitstel had gevraagd van 10 dagen via de site en letterlijk was antwoord dan wordt u geblokkeerd terwijl ik over 10 dagen mijn loon krijg absurd gewoon ik werk bij een groot bedrijf en zal ff een goed reclame over maken en als ik dit wist was ik er nooit geweest 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemorgen @Mustafa1983 en welkom op het KPN Forum. Als eerste van harte gefeliciteerd met je contract! Dat is prachtig nieuws natuurlijk. Ik weet dat je via een uitzendbureau wekelijks betaald krijgt en zodra je in vaste dienst komt gaat dat maandelijks, dus ik snap je verhaal wel. Het is natuurlijk wel zo dat je maandelijkse verplichtingen gewoon blijven doorlopen. Als een rekening een keer op slecht moment komt kun je hem gelukkig zelf eenmalig uitstellen. Uit je verhaal maak ik op dat je dit ook had gedaan? En wilde je, omdat je iets langer op je loon moet wachten je betaling nogmaals uitstellen? Punt is namelijk: als je uitstel hebt aangevraagd staat zo'n afspraak: het is dan niet mogelijk om nogmaals een betaling uit te stellen. Vervelend, natuurlijk, maar daar ik niets aan veranderen.Â