Skip to main content

In de omgeving van Hoenderloo valt de mobiele internetverbinding geregeld uit. (5g).De dekking is maximaal en de 5g verbinding blijft op zich wel in stand (zichtbaar bij de dekkingstreepjes) maar er is dan geen internet mogelijk. Pas na aanzetten en weer uitzetten van de vliegtuigstand doet internet het weer. 

Dit probleem speelt zowel bij mij als mijn echtgenote. Zij heeft onbeperkt internet (verbruikt max 2 gb per dag) en ik heb 50gb per maand en gebruik minder dag 1gb per dag. Dus daar zal de oorzaak niet liggen denk ik.

Het probleem doet zich op wisselende momenten gedurende de gehele dag voor.

 

 

Je kunt proberen de netwerkinstellingen van je mobiel een reset te geven en dan te kijken of het beter gaat. @Bram_Schouten 


Dank voor je antwoord! Ik zal het proberen zodra ik daar weer ben. Dat is over ruim een week.


Hoi @Bram_Schouten, welkom op onze community! Als de reset het niet oplost die JanD noemt kan het ook helpen even met ons te bellen op 0800-0402, mijn collega's kunnen dan even meedenken en eventueel een dekkingsklacht aanmaken. Op kpn.com/dekking kun je overigens een kaart vinden met onze dekking in Nederland


Reageer