Skip to main content
Beantwoord

Uitzetten welkomstbericht bij overschakelen naar Duits netwerk

  • February 6, 2019
  • 31 reacties
  • 1121 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

  • March 16, 2020

 Aha, maar ik bedoelde :

ik krijg zeker 5x per dag de melding van, Welkom in Duitsland enz.

Die komt van de Duitse aanbieder.

Het zou kunnen zijn dat de instelling voor bericht-uit niet bij de Duitse aanbieder aan kwam vanuit je Nederlandse aanbieder, maar dat is dus niet het geval.

Psja, een relatief klein ongemak maar zou toch opgelost moeten kunnen worden.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 16, 2020

@tt-rijder Duidelijk. Het blijkt nu inderdaad zo te zijn dat er een achterliggend probleem is, waardoor het op dit moment niet lukt om de informatieberichten uit te zetten via eens sms. Ook mij lukt niet, als ik een opdracht in een systeem zet. Onze Technische Dienst zou dit wel voor elkaar moeten kunnen krijgen en ik heb ze daar ondertussen voor ingeschakeld. Binnen enkele dagen zal het verwerkt zijn. Mijn excuses nogmaals, dat het zo lang duurt. 


Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 16, 2020

Bart, 

Ik wacht het wel af of het gaat lukken, gelukkig ga je er niet dood aan met die meldingen.


Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 21, 2020

Hallo Bart,

Het lijkt erop dat de meldingen weg blijven, tot nu toe geen meldingen meer gehad. Woensdag is er telefonisch contact geweest met de mededeling dat er een aantal weken problemen waren en met het verzoek om nogmaals “info uit” te zenden.

Bedankt voor de inzet, Groet Frits

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

Dat zou heel fijn zijn. Ik hoop dat het nu eindelijk geregeld is! 


Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 23, 2020

Dag Bart, het is nu geregeld geen berichten meer.

Gr Frits.