Skip to main content

Vandaag de Apple watch ontvangen alleen kan ik de multisim niet activeren.

Krijg melding:

We zijn er mee bezig!

Je zult nog even moeten wachten tot mobiel internet op je smartwatch is geactieveerd.

 

Hier precies hetzelfde probleem, ook met een ultra2 en heb ook de Watch al bijgewerkt naar laatste WatchOS versie en meerdere keren geprobeerd de multisim toe te voegen. 
Is het jou ondertussen al gelukt?


Nee nog steeds zelfde melding.

ik denk ook dat de aanvraag nog loopt want deze is nog niet afgerond zo te zien.


Wat is dat toch een gedoe met de multi sim zo te zien..

Vervelend voor die wie dit ervaren 🤔 Bij was het een tijdje terug een kwestie van geduld. 
Best spijtig toch wel om te zien dat er zoveel mensen zijn die dit nu nog ervaren. 


Ja en gewoon de fout die ik krijg was bekend 1 jaar terug staat geen oplossing bij.


Hoe/waar zie je dat de aanvraag nog niet voltooid is? Ik had verwacht na een nachtje slapen dat eea wel zou werken. Helaas is dat nog niet het geval.  


Hoe/waar zie je dat de aanvraag nog niet voltooid is? Ik had verwacht na een nachtje slapen dat eea wel zou werken. Helaas is dat nog niet het geval.  

Ik heb mijn via KPN besteld zie dat de bestelling nog op activering staat

als ik die opvraag op de bestelling website


Dat is ook knap. Ik zie enkel de verwijzing naar bestellen via de watch en zie in mijn kpn ook nergens een bevestiging of status van mijn multisim bestelling. Misschien vandaag maar even bellen. Ben bang dat er iets niet goed gaat (tenzij het een handmatige actie is die “gewoon” lang duurt)


Dat is ook knap. Ik zie enkel de verwijzing naar bestellen via de watch en zie in mijn kpn ook nergens een bevestiging of status van mijn multisim bestelling. Misschien vandaag maar even bellen. Ben bang dat er iets niet goed gaat (tenzij het een handmatige actie is die “gewoon” lang duurt)

Ik heb ze gebeld en ze kunnen niet eens wat zien wordt vervolgd :S


Ik heb ook gebeld, wordt als het goed is teruggebeld.. was ook bij mij erg onduidelijk. 


Ik hoop dat er dan snel duidelijkheid en dat er spoedig contact zal worden gezocht.


Het werkt nu kreeg sms multisim geactiveerd en kon hem doordrukken.

 

top


Hier zelfde probleem .. net zelf maar even gebeld, blijkt dat backoffice hiermee aan de slag moet en dat het 5 werkdagen kan duren voor er contact gezocht wordt… 


Hier zelfde probleem .. net zelf maar even gebeld, blijkt dat backoffice hiermee aan de slag moet en dat het 5 werkdagen kan duren voor er contact gezocht wordt… 

Hier werkt het nu kreeg een sms dat de multisim nu actief was en kon hem op de watchapp afronden.

Bleek ook dat mijn aanvraag nog actief stond en deze is nu afgerond.

@Thomas van KPN ook bedankt!


@Thomas van KPN kun jij mijn aanvraag ook fixen? :D 


Inmiddels gelukt?


Nope, schijnt bij het backoffice te liggen en dat kan 5 werkdagen duren voordat ze contact zoeken. (Is mij verteld)


@MennoG78 Fijn dat het nu werkt dan! Veel plezier ermee! Ik hoop dat je snel antwoord krijgt Patrick! 


Zou ook graag geholpen willen worden. Bij mij werkt het ook niet.


Je bestelling moet eerst afgerond zijn voordat hij gaat activeren begreep ik.


Reageer