Skip to main content

Goedendag. Unlimited data is ook niet Unlimited? 5 gig per dag ? Waarom word dit niet bij Abbo vermeld? Want dit is niet eindeloos video's kijken etc.…

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@TheoBouwmeester Het staat vrij duidelijk vermeld op de Website 

 

Unlimited Data in Nederland

Met Unlimited Data van KPN kun je in Nederland zo veel internetten, video's bekijken en posten als jij maar wilt. Gebruik je per dag meer dan 5 GB data? dan kun je zo vaak je wilt 1 GB data bijbestellen via sms of MijnKPN.


Dat is Internet op z'n best

Met de Unlimited Data abonnementen van KPN kun je zorgeloos en onbeperkt internetten op je mobiele telefoon. Dat betekent eindeloos films, series en concerten streamen, online gamen, werken op je hotspot en meer. Allemaal via het razendsnelle en betrouwbare netwerk van KPN. Kies voor een Sim Only abonnement met onbeperkt internet of voor een unlimited data abonnement met een nieuwe telefoon. Al deze mobiele abonnementen zijn nu met 5G, nu zonder extra kosten.


@TheoBouwmeester En het stukje wat ik aanhaal staat o.a bij veelgestelde vragen.

Je kan de 1gb aanvullers ook steeds aanvragen dus het is onbeperkt aanvullen 


Ja ja. Niet bij aanmelden dus.  Aanvraag gedaan voor extra gig maar zit er al meer dan uur op te wachten 😐 en als het toch gratis.... Waarom dan eerst weer extra handeling doen ? Best omslachtig....


Aanvraag gedaan voor extra gig maar zit er al meer dan uur op te wachten 😐 

En dat is precies het probleem, zo'n extra bundel van 1GB hoort gewoon per direct geactiveerd te worden en niet pas na vijf minuten of zelfs een uur.

Ik hoop dat @Erik_ hier een onderzoek naar kan laten doen.

 

en als het toch gratis.... Waarom dan eerst weer extra handeling doen ? Best omslachtig....

Om te voorkomen dat mensen dergelijk unlimited abonnementen gaan gebruiken i.p.v. de vaste aansluiting thuis en daardoor het 4G netwerk volledig overbelast zou raken.


Hi @TheoBouwmeester! Welkom hier. Bedankt voor je vraag en Community, thx voor jullie bijdrage. 
We krijgen hier meer meldingen van binnen dat 1GB bij bestellen soms erg lang duurt. De achterliggende afdeling is hier een poosje terug van op de hoogte gesteld. Ik zal eens navragen of zij hier inmiddels de oorzaak van gevonden hebben en of zij enige idee hebben wanneer dit opgelost gaat worden. Jullie horen dus nog van mij! 

 Even voor mijn beeldvorming, duurde het veel langer voordat de 1GB bijgeschreven werd, Theo? 


Goedendag.  Voordat het zichtbaar werd in mijn KPN lange als twee uur. Na drie uur heb ik waarschijnlijk gebruik van kunnen maken. Groeten Theo


@TheoBouwmeester Bedankt! Sorry, dit had ik eerder kunnen vragen. Kun je je gegevens nog invullen in je profiel? Postcode, huisnummer en mobiel nummer is voldoende. Dan geef ik deze gegevens door aan de betreffende afdeling! Dan hebben zij een direct voorbeeld. :hugging:


Hallo.. Ik ben hier al ingelogd met kpn account Jullie hebben gegevens dus al. Groeten Theo


@TheoBouwmeester Nee dat hebben ze niet anders vragen ze niet in de vakjes waar privé staat de gevraagde gegevens in te vullen 


Hallo.. Ik ben hier al ingelogd met kpn account Jullie hebben gegevens dus al. Groeten Theo

De AVG verplicht KPN dat jij toestemming moet geven om jouw klantendossier te raadplegen en dat doe je door jouw forum profiel aan te vullen. Doe je dat niet dan mogen de moderators van KPN jouw klantdossier dus niet openen en stokt daarmee de mogelijkheid om zaken uit te zoeken.

Dus: Vul jouw forum profiel in.


Dit gaat wel snel en dubbel... Pfffff


Bedankt Theo (en de rest)


Reageer